Dersin Amacı: |
Bu dersin amacı dijital pazarlama kavramını öğrencilere öğretmektir. Bu ders en büyük dijital platformlar olan mobil, sosyal medya, arama motorunu (ödemeli ve organic) içermektedir. Öğrenciler email, SMS text, ödemeli and organik arama, mobil (QR kodu, apps, lokal, coğrafik), WordPress, YouTube, Pinterest, Linkedin, Facebook ve Twitter’ı nasıl daha etkili kullanabileceklerini öğreneceklerdir. Öğrenciler Google Adwords kullanarak ödemeli arama reklam kampanyasını nasıl oluşturup yöneteceklerini öğreneceklerdir. |
Dersin İçeriği: |
Kanal planlama; e-posta pazarlama; dijital ekran; sosyal medya; organik arama; ödemeli arama; içerik pazarlaması; dijital pazarlama analitiği ve yatırım geri dönüşü; dijital kampanyalar; web sayfası; mobil pazarlama; dijital platformlarda strateji yaratma. |
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Dersin amaçlarına giriş yapılması.
• Dijital medya ve bloglara üyeliklerin anlatımı .
• Dijital ortamda bölümlendirme ve tüketici davranışlarının anlatımı.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
2) |
• Hedef, Liste, Teklif; Test etmenin anlaşılması.
• E-ticaretin anlatımı.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
3) |
• Arama motoru optimizasyonu ve tekniklerinin anlatımı. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
4) |
• Arama motoru optimizasyonu ve tekniklerinin anlatımı (Devam). |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
5) |
Google Adwords’un öğrenilmesi. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
6) |
Google Adwords’un öğrenilmesi (Devam). |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
7) |
vize sınavı |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
8) |
• Sosyal medya 101’in anlatılması: Güçlü bir içerik nasıl oluşturulur ve yönetilir. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
9) |
• Sosyal medya 101’in anlatılması: Güçlü bir içerik nasıl oluşturulur ve yönetilir (Devam). |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
10) |
• Facebook, Twitter ve Pinterest, Google Plus’ın anlatımı |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
11) |
• Davranışsal bölümlendirmenin anlatımı.
• LinkedIn, Facebook, Twitter’daki reklamların öğretilmesi.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
12) |
• Mobil pazarlamanın anlatımı. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
13) |
• Mobil ticaretin anlatımı.
• Mobil pazarlama uygulamasının oluşturulması ve emülatörlerinin anlatımı.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
14) |
• Örnek olaylar. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
15) |
final sınavı |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sağlık ve sağlık yönetimi alanındaki kavramları tanımlar ve yorumlar. |
|
2) |
Örgüt/Kurum için amaç ve hedef belirleyebilir; bunları çalışanlar ve ekip arkadaşlarına aktarabilme çalışma alanındaki kişilere liderlik edebilme ve takım ruhunu aşılayabilme becerilerine sahiptir. |
|
3) |
Örgütün/Kurumun paydaşları ve rakipleri ile ilişkilerini analiz eder; bunlara ilişkin çalışmaları etkin bir biçimde yürütür. |
|
4) |
Sağlık mevzuatını ve bunu esas alan kanun ve yasal düzenlemeler ile güncel değişiklikleri değerlendirebilir, gerekli anlaşma ve çözümler üzerinde hazırlık ve sunum yapabilir. |
|
5) |
Karar, uygulama ve davranışlarında sağlık yönetimine ilişkin edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilme, analiz edebilme, sorunları tanımlayabilme ve çözüm önerileri getirebilme yetkinliğindedir. |
|
6) |
Sektörel gelişimleri takip edebilecek, bilimsel araştırma yapabilecek ve iletişim kurabilecek düzeyde İngilizceyi ve iş ilişkilerini sürdürebilecek düzeyde ikinci yabancı dili kullanır. |
|
7) |
Alanının gerektirdiği bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
8) |
Toplum sağlığı sorunlarını analiz ederek, ihtiyaçlar doğrultusunda çözümler üretebilir ve bu doğrultuda sağlık eğitimi ve iletişimi programlarını oluşturur. |
|
9) |
Örgüt/Kurum, iş, toplumsal ve bilimsel etik değerlere uygun davranır; kültürel değerler ile çevre koruma, kalite, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
|