Öğrenme Kazanımları |
|
1 - Bilgi |
Kuramsal - Olgusal |
1) Marka yönetimine ve hem geleneksel medyada hem de yeni medyada marka iletişimine ilişkin gerekli olan temel kavramları kavrama; markalama, konumlandırma, marka kimliği ve kişiliği, marka denkliği, marka iletişim stratejileri gibi temel kavramları açıklayabilme.
|
2 - Beceriler |
Bilişsel - Uygulamalı |
1) Marka iletişimine dair edinilen temel bilgiler ışığında, marka stratejileri oluşturabilme ve bu stratejileri uygulamaya koyabilme, doğru pazar ve hedef kitle analizleriyle marka ihtiyaçlarını tespit etme ve bu doğrultuda doğru konumlandırma, marka kimliği inşa etme süreçlerini hazırlama, markanın farklı ihtiyaçlarına yönelik kampanyalar tasarlayabilme.
|
3 - Yetkinlikler |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1) Markaların da kimliği olan, yaşayan ve dönüşen varlıklar olduğu ön kabulü ile, marka kişiliklerini topluma faydalı, sosyal sorunlara duyarlı bir anlayışla inşa etme, toplumsal sorumluluk bilinci sosyal alana yönelik çalışmalar yürütme.
|
Öğrenme Yetkinliği |
1) Marka iletişimine yönelik geliştirilen stratejiler ve kampanyalarda, iletişim disiplinin farklı alanlarından yararlanabilme, multidisipliner anlayışla marka iletişimi geliştirme ve yönetme.
Marka yönetiminde de kullanılan ortak sosyal bilimler ve iletişim terminolojisini ve kavramlarını tanımlayıp, kullanabilme.
|
Alana Özgü Yetkinlik |
1) Marka iletişimi alanındaki bilimsel literatürü takip etme ve bu literatüre katkıda bulunabilme, yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği ve mesleki etik sorumluluk konularında bilinç geliştirebilme.
|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1) Marka iletişimine veya yönetimine yönelik bağımsız bir araştırma yürütebilmek, Bu araştırma bulgularını seminer ve konferanslarda savunabilmek.
Marka iletişim stratejisi geliştirmeye yönelik olarak sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme.
|