Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
“Konservatuvar Marşı” Solfej Çalışması |
“Konservatuvar Marşı” Necil Kazım Akses - Ulvi Cemal Erkin |
1) |
Koro ve Nüans.“Deriko” 4 sesli düzenleme-Saip Egüz. |
“Deriko” 4 sesli düzenleme-Saip Egüz. |
2) |
Koro ve tempo (hız). “Deriko” Çok sesliliği oturtmak, dinleyerek söylemek. |
“Deriko” 4 sesli düzenleme-Saip Egüz. |
3) |
Acapella koro (eşliksiz-çıplak sesle) çalışması |
“Deriko” 4 sesli düzenleme-Saip Egüz |
4) |
Piyano Eşlikli Çalışma |
“Deriko” 4 sesli düzenleme-Saip Egüz |
5) |
Koroda denge (Ensemble). A.A.Saygun “Yunus Emre” Oratoryosundan No:5 Koral “Benim Adım Dertli Dolap” |
A.A.Saygun “Yunus Emre” No:5 Koral “Benim Adım Dertli Dolap” |
6) |
“Benim Adım Dertli Dolap” Söz ve Ritm Çalışması |
A.A.Saygun “Yunus Emre” No:5 Koral “Benim Adım Dertli Dolap” |
7) |
“Benim Adım Dertli Dolap” Solfej Çalışması |
A.A.Saygun “Yunus Emre” No:5 Koral “Benim Adım Dertli Dolap” |
8) |
Vize Sınavı |
|
9) |
“Benim Adım Dertli Dolap” Tını Çalışması |
A.A.Saygun “Yunus Emre” No:5 Koral “Benim Adım Dertli Dolap |
10) |
“Konservatuvar Marşı” Söz ve Ritm Çalışması |
“Konservatuvar Marşı” Necil Kazım Akses - Ulvi Cemal Erkin |
11) |
“Konservatuvar Marşı” Solfej Çalışması |
“Konservatuvar Marşı” Necil Kazım Akses - Ulvi Cemal Erkin |
12) |
“Konservatuvar Marşı” Prova |
“Konservatuvar Marşı” Necil Kazım Akses - Ulvi Cemal Erkin |
13) |
Genel Tekrar |
“Konservatuvar Marşı” Necil Kazım Akses - Ulvi Cemal Erkin, " Deriko" 4 sesli düzenleme Saip Egüz |
14) |
Muammer Sun “Kurtuluş” Filmi müziklerinden “İzmir’in Dağları”. Söz ve Ritim Çalışması |
Muammer Sun - İzmir'in Dağları |
15) |
Muammer Sun - İzmir'in Dağları Solfej Çalışması |
Muammer Sun - İzmir'in Dağları |
16) |
Final Sınavı |
Final Examination |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|