Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve Kavramlar
Makam kavramının tanımı
Makamların yapı taşları ve özellikleri
Tarihsel makam gelişimi
|
|
2) |
Giriş ve Kavramlar
Makam kavramının tanımı
Makamların yapı taşları ve özellikleri
Tarihsel makam gelişimi
|
|
3) |
Makam Analizi
Makam analizi yöntemleri
Makam içindeki nota ilişkileri
Makamların genel karakteristik özellikleri
|
|
4) |
Makam Analizi
Makam analizi yöntemleri
Makam içindeki nota ilişkileri
Makamların genel karakteristik özellikleri
|
|
5) |
Türk ve Arap Makamları
Türk müziği makamları ve özellikleri
Arap müziği makamları ve özellikleri
Türk-Arap makam ilişkileri |
|
6) |
Türk ve Arap Makamları
Türk müziği makamları ve özellikleri
Arap müziği makamları ve özellikleri
Türk-Arap makam ilişkileri |
|
7) |
Batı Müziği Modları
Batı müziği modları ve özellikleri
Modal müzik analizi
Batı müziği makam sistemleri
|
|
8) |
Batı Müziği Modları
Batı müziği modları ve özellikleri
Modal müzik analizi
Batı müziği makam sistemleri
|
|
9) |
Makam Analizi Uygulamaları
Öğrenci projeleri ve sunumları
Seçilmiş makamların analizi
Geleneksel ve modern makam analizi örnekleri
|
|
10) |
Makam Analizi Uygulamaları
Öğrenci projeleri ve sunumları
Seçilmiş makamların analizi
Geleneksel ve modern makam analizi örnekleri
|
|
11) |
Zaman İçinde Makam Değişimi
Makamların evrimi
Makamların tarihsel ve kültürel değişimi
Modern müzikte makam kullanımı |
|
12) |
Zaman İçinde Makam Değişimi
Makamların evrimi
Makamların tarihsel ve kültürel değişimi
Modern müzikte makam kullanımı |
|
13) |
Makam Analizi ve Performans
Makam analizi ve icra pratiği
Makam analizinin repertuar seçimine etkisi
Dersin genel değerlendirmesi ve gelecek perspektifleri
|
|
14) |
Makam Analizi ve Performans
Makam analizi ve icra pratiği
Makam analizinin repertuar seçimine etkisi
Dersin genel değerlendirmesi ve gelecek perspektifleri
|
|
15) |
Makam Analizi ve Performans
Makam analizi ve icra pratiği
Makam analizinin repertuar seçimine etkisi
Dersin genel değerlendirmesi ve gelecek perspektifleri
|
|
16) |
Final Sınavı |
|