Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Tekrar haftası |
|
2) |
TATİLLER
- bir diyalogta konuşmacıların aynı fikirde olduğunu algılayabilme
- iki insan veya iki nesne arasında basit karşılaştırma yapabilme
-geçmiş zaman ve geçmişte ki aktivitelerle ilgili soru sorup cevaplayabilme
- basit bilgilendirme de genel anlamı anlayabilme
Comparatives/Superlatives – karşılaştırma sıfatları
Travel adjectives – seyahat sıfatları
Places- yerler
|
|
3) |
TATİLLER
- tanıdık konularla alakalı içerik kelimeleri ve öbeklerini algılayabilme
- basit hatlarıyla bir hikayeyi anlatabilme ya da bir şeyi tasvir edebilme
- basit planlar ve maksatlar hakkında soru sorup cevaplayabilme
- geçmiş zaman ve geçmiş aktivitelerle ilgili basit tasvirler yazabilme
Giving directions – yön – yer tarifi
Travel adjectives- seyahat sıfatları
Places- yerler
|
|
4) |
ŞU AN
- şu an gerçekleşen olay ve basit aktiviteleri tasvir edebilme
- kişisel ilgi alanları ile ilgili basit cümleler yazabilme
- gündelik basit konuşmaları anlayabilme
- alışkanlıklar ve rutinlerle ilgili soru sorup cevaplayabilme
- basit sosyal diyalogları anlayabilme ve takip edebilme
Present continuous – şimdiki zaman
Verbs+prepositions
Appearance - görünüm
Types of film- film çeşitleri
|
|
5) |
ŞU AN
- fikir, anlaşma veya anlaşmazlığı kibarca ifade edebilme
- mektuplarda, broşürlerde ve makalelerde spesifik bilgiyi bulabilme
- öneri yapabilme ve önerilere tepki verebilme
- basit hatlarıyla bir hikayeyi anlatabilme ya da bir şeyi tasvir edebilme
Present simple – geniş zaman
Recommending- tavsiye
Appearance- görünüm
Types of film- film türleri
|
|
6) |
TRANSPORT
- kısa ve basit sosyal diyalogları takip edebilme
- basit görevlerde iletişim kurabilme
- basit bir özür dileyebilme ya da özrü kabul edebilme
Can/can't
Have to/ don't have to Adjectives
Transport collocations – ulaştırmada kullanılan ikilemeler
Excuses- mazeret, özür dileme
|
|
7) |
Vize sınavı |
|
8) |
TRANSPORT
- geçmişte ki basit olayları anlatabilme
- basit mektuplarda, broşülerde ve makalelerde spesifik bilgiyi saptayabilme
- basit notlar, mesajlar ve e-mailler yazabilme
- günlük taleplerle ilgilenebilme
Articles:
a/an
The
No article
Apoligising Adjectives – özür dileme sıfatları
Transport collocations– ulaştırmada kullanılan ikilemeler
Excuses - mazeret, özür dileme
|
|
9) |
PLANLAR
-basit sosyal diyalogları anlayabilme ve takip edebilme
- basit planlar ve maksatlar hakkında soru sorup cevaplayabilme
- ayarlamaları ve planları tasvir edebilme
-kuralları ve düzenlemeleri anlayabilme
Be going to
Would like to
Will/ won't
Plans- planlar
Phrases with get- get ile kullanılan söylemler
Art- sanat
Culture- kültür
|
|
10) |
PLANLAR
- öneride bulunabilme ve önerilere tepki verebilme
- gündelik şeyler hakkında yazabilme
- tanıdık konularla alakalı içerik kelimeleri ve öbeklerini algılayabilme
- basit hatlarıyla bir hikayeyi anlatabilme ya da bir şeyi tasvir edebilme
Might/ might not
Making suggestions – önerilerde bulunma
Plans- planlar
Phrases with get - - get ile kullanılan söylemler
Art - sanat
Culture - kültür
|
|
11) |
SAĞLIK
-Can recognise phrases and content words related to familiar topics
- basit semptomlar hakkında soru sorabilme ve konuşabilme
- bilgi alışverişiyle basit görevlerde iletişim kurabilme
- basit bir dille tavsiye sorabilme
Should/shouldn’t
Adverbs
Offering to help
The body/health - vücut
Communication - iletişim
Verbs of movement – yer belirtme fiilleri
|
|
12) |
SAĞLIK
- basit hatlarıyla bir hikayeyi anlatabilme ya da bir şeyi tasvir edebilme
- and, but, so and then gibi basit bağlaçları kullanabilme
- Teklif yapabilme ve teklif kabul edebilme
- basit bağlayıcılarla geçmişteki bir olayı tasvir edebilme
- kısa ve basit sosyal diyalogları takip edebilme
Adverbs
Offering to help
The body/health - vücut
Communication - iletişim
Verbs of movement – yer belirtme fiilleri
|
|
13) |
TECRÜBELER
-taleplerle ilgilenebilme ve gerçeklere dayanan bilgi aktarabilme
- like and, but, so and then gibi basit bağlaçları kullanabilme
- basit mektuplarda, broşülerde ve makalelerde spesifik bilgiyi saptayabilme
- basit ifadelerle nasıl hissettiklerini ifade edebilme
- kaydedilmiş bir telefon mesajında ücret, zaman ve tarih gibi önemli bilgileri çıkarabilme
Present perfect – yakın geçmiş zaman
Experiences - deneyimler
Places - yerler
|
|
14) |
TECRÜBELER
- bilgi alışverişi gereken rutin görevlerde iletişim kurabilme
- telefon numaralarını okuyabilme
yorumlara görüntülü destek veren durumlarda haber, kaza haberi, olay haberi gibi televizyon yayınlarının ana noktalarını tanımlayabilme
- gündelik konularla ilgili uzun tasvirler verebilme
- geçmiş olay ve aktivitelerle ilgili basit tasvirler yazabilme
- like and, but, so and then gibi bağlayıcıları kullanabilme
Superlatives – sıfatların en üstünlük hali
Giving directions – yön yer tarifi
Experiences - deneyimler
Places - yerler
Catch Up and Revision – tekrar
|
|
15) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sivil Havacılık Sektöründe Faaliyet Gösteren Tüm Kurumları Tanır. Temel Konuları, Kuralları, İlkeleri Bilir, |
1 |
2) |
Sivil Havacılık Sektöründe Kendi Görev Alanları İle İlgili Uygulamaları Yapar. |
1 |
3) |
Alanı İle İlgili Konularda Sahip Olduğu Temel Bilgi Ve Beceriler Düzeyinde Düşüncelerini Yazılı Ve Sözlü İletişim Yoluyla Aktarabilir |
5 |
4) |
Öğrenimini Dikey Geçiş Yapmak Sureti İle İleri Düzeye Taşıyabilir. |
5 |
5) |
Alanı İle İlgili Verilerin Toplanması, Uygulanması Ve Sonuçlarının Duyurulması Aşamalarında Toplumsal, Bilimsel, Kültürel Ve Etik Değerlere Sahip Olur. |
5 |
6) |
Kendi Görev Alanıyla İlgili Olarak Tekniker Düzeyinde Bağımsız Çalışabilme Sorumluluk Alabilme Yetkisine Sahiptir. |
5 |