Mimari Restorasyon ( İkinci Öğretim ) | |||||
Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey |
Ders Kodu: | MMAT105 | ||||||||
Ders İsmi: | Genel Matematik | ||||||||
Ders Yarıyılı: |
Güz |
||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Bölüm/Fakülte Seçmeli | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi TANER KARASOY | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Öğr.Gör. BAYRAM KILINÇ |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Matematik hakkında bilgi vermek. |
Dersin İçeriği: | • Kümeler, Sayılar ve Cebirsel İşlemler • Denklem ve Eşitsizlik • Matris ve Determinant • Fonksiyonlar • Logaritma • Trigonometri • Karmaşık Sayılar • Limit ve Süreklilik |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | x | x |
Ders Notları / Kitaplar: | Matematik Cilt:1, Prof. Dr. Mustafa BALCI, Sürat Üniversite Yayınları, Ekim 2014 / 9. Baskı / 430 Syf. |
Diğer Kaynaklar: | Yok |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
||||
---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||
1) Koruma ve Restorasyon alanlarında ara eleman olarak katkı sağlayabilme. | |||||
2) Koruma, tarihi çevre koruma, geleneksel yapı malzemeleri, mimarlık ve sanat tarihi ile ilgili konularında yorum yapabilme | |||||
3) Mesleği ile ilgili hizmet veren kurum ve kuruluşlar ile bilgi alışverişi yapabilme. | |||||
4) Bireysel olarak, takım çalışmalarında etkin çalışabilme becerisine ve disiplinli sorumluluk üstlenme öz güvenine sahip olmak. | |||||
5) Restorasyon teknikleri hakkında yorum yapabilme. | |||||
6) Restorasyon alanı ile ilgili şantiyelerde görev alabilme. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Koruma ve Restorasyon alanlarında ara eleman olarak katkı sağlayabilme. | |
2) | Koruma, tarihi çevre koruma, geleneksel yapı malzemeleri, mimarlık ve sanat tarihi ile ilgili konularında yorum yapabilme | |
3) | Mesleği ile ilgili hizmet veren kurum ve kuruluşlar ile bilgi alışverişi yapabilme. | |
4) | Bireysel olarak, takım çalışmalarında etkin çalışabilme becerisine ve disiplinli sorumluluk üstlenme öz güvenine sahip olmak. | |
5) | Restorasyon teknikleri hakkında yorum yapabilme. | |
6) | Restorasyon alanı ile ilgili şantiyelerde görev alabilme. |
Bireysel çalışma ve ödevi | |
Ödev | |
Problem Çözme |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) | |
Sözlü sınav | |
Ödev | |
Uygulama |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Final | 1 | % 60 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 42 |
Ara Sınavlar | 1 | 1 |
Final | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 44 |