Dersin Amacı: |
The purpose of this course is to familiarize students with the lifespan development perspective. It provides an in-depth study of theories and basic concepts in developmental psychology. Topics covered include the history of developmental psychology, research methods in developmental psychology, prenatal development; developmental stages of newborns and infants as well as cognitive, physical, social, emotional, and personality developments during childhood, adolescence, early adulthood, middle age and old age. |
Dersin İçeriği: |
The purpose of this course is to familiarize students with the lifespan development perspective. It provides an in-depth study of theories and basic concepts in developmental psychology. Topics covered include the history of developmental psychology, research methods in developmental psychology, prenatal development; developmental stages of newborns and infants as well as cognitive, physical, social, emotional, and personality developments during childhood, adolescence, early adulthood, middle age and old age. |
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Lifelong Development
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
2) |
Research Methods in Developmental Psychology |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
3) |
Developmental Approaches
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
4) |
Developmental Approaches
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
5) |
Developmental Approaches
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
6) |
Developmental Approaches
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
7) |
Developmental Approaches
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
8) |
All topics studied through 7 weeks
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
9) |
Developmental Approaches
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
10) |
Developmental Approaches
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
11) |
Pre-birth Development
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
12) |
All topics studied through 12 weeks |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
13) |
Birth
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
14) |
Birth
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
15) |
All topics studied through 14 weeks
|
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
3) |
Görsel İletişim tasarımı alanında kullanılan dijital ve geleneksel üretim teknikleriyle ilgili bilgi ve uygulama deneyimine sahibi olmak |
|
4) |
Bireysel veya grup içerisinde, görsel tasarım alanında özgün eserler yaratmak, üretim süreçlerinin araştırma, uygulama, değerlendirme aşamalarında etkin bir rol oynamak, eserlerini farklı mecralar aracılığıyla toplumla paylaşmak |
|
5) |
Görsel iletişim tasarımıyla ilgili karmaşık sorunları analiz etmek ve kendi çalışmaları hakkında eleştirel mesafeye sahip olmak ve değerlendirmeler yapmak
|
|
6) |
Fotoğraf, video, yayın tasarımı, arayüz ve etkileşim tasarımı ile ilgili görsel iletişim sorunlarını tanımlayabilmek, analiz edebilmek, çözümleyebilmek, yaratıcı tasarım önerileri üretebilmek |
|
7) |
Görsel iletişim alanında etkin bir aktör olarak alanındaki toplumsal ve etik değerlere sahip olmak |
|
8) |
Görsel İletişim Tasarımı alanında ulusal ve uluslararası gelişmeleri takip etmek, analiz etmek ve yorumlayabilmek |
|