Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Endurance training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
1) |
Explanation of the main objectives of the course and listening to the student opinions |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA. |
2) |
Relationship of fitness with other sciences |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
3) |
Strength training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
4) |
Strength training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
5) |
Endurance training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
6) |
Endurance training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
7) |
Speed training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
8) |
Speed training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
9) |
MIDTERM |
MIDTERM |
10) |
Agility training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, |
11) |
Agility training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, |
12) |
Continuity training in strength |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition |
13) |
Continuity training in strength |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition |
14) |
FINAL |
FINAL |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
3) |
Görsel İletişim tasarımı alanında kullanılan dijital ve geleneksel üretim teknikleriyle ilgili bilgi ve uygulama deneyimine sahibi olmak |
|
4) |
Bireysel veya grup içerisinde, görsel tasarım alanında özgün eserler yaratmak, üretim süreçlerinin araştırma, uygulama, değerlendirme aşamalarında etkin bir rol oynamak, eserlerini farklı mecralar aracılığıyla toplumla paylaşmak |
|
5) |
Görsel iletişim tasarımıyla ilgili karmaşık sorunları analiz etmek ve kendi çalışmaları hakkında eleştirel mesafeye sahip olmak ve değerlendirmeler yapmak
|
|
6) |
Fotoğraf, video, yayın tasarımı, arayüz ve etkileşim tasarımı ile ilgili görsel iletişim sorunlarını tanımlayabilmek, analiz edebilmek, çözümleyebilmek, yaratıcı tasarım önerileri üretebilmek |
|
7) |
Görsel iletişim alanında etkin bir aktör olarak alanındaki toplumsal ve etik değerlere sahip olmak |
|
8) |
Görsel İletişim Tasarımı alanında ulusal ve uluslararası gelişmeleri takip etmek, analiz etmek ve yorumlayabilmek |
|