İnsan Kaynakları Yönetimi | |||||
Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey |
Ders Kodu: | MIKA216 | ||||||||
Ders İsmi: | Mezuniyet Projesi | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu Ders | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi EKİN AKDENİZ | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Dr. BİLİNMİYOR BEKLER |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Bu dersin amacı öğrencileri işyaşamı ve okulda öğrendikleri bilgileri sentezleme anlamında bilgilendirmektir. |
Dersin İçeriği: | Bu dersin amacı öğrencileri işyaşamı ve okulda öğrendikleri bilgileri sentezleme anlamında bilgilendirmektir. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Dersin kitabını ve ilgili materyalleri tanımlar | ders notları |
2) | Bilime Farklı Bir Bakış Açısı ve Bilimdeki Dönemlerin Açıklanması | ders notları |
3) | Araştırmanın Temeli Ho Hipotezi Hı Hipotezi | ders notes |
4) | Sunum yapısı | ders notları |
5) | Başlık Metin Bölüm Sonuç | ders notları |
6) | Sayısal Yöntemlerin Kullanılması Sayısal Olmayan Yöntemlerin Kullanılması | ders notları |
7) | Araştırmada Birincil Kaynaklardan Yararlanma • Araştırmada İkincil Kaynaklardan Yararlanma • Araştırmada Yapılması ve Yapılmaması Gerekenlerin Tanımlanması • Kitaplar • Elektronik Kaynaklar • Makaleler • Diğer | ders notları |
8) | vize | |
9) | Şemalar İçindekiler | ders notları |
10) | Sonuç hazırlama | ders notları |
11) | Özgeçmiş hazırlama | ders notları |
12) | kaynakça hazırlama | ders notları |
13) | Saha Araştırması Yapma | ders notları |
14) | tekrar |
Ders Notları / Kitaplar: | Eğitmen notları |
Diğer Kaynaklar: | Eğitmen notları |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
3 |
||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||||
1) 2 İşletmelerde personelin eğitim, geliştirme, kariyer yönetimi uygulamalarını organize edebilir. | |||||||
1) 1 İnsan kaynakları yönetiminin tarihsel gelişimini ve temel kavramlarını açıklar. | |||||||
3) 3 Organizasyonların performans yönetimi ve ücret sistemi konularını organize edebilir. | |||||||
4) 4 İnsan kaynakları yönetiminde işe alım süreci işlemlerini yapabilir. | |||||||
5) 5 Özel sektör yanında kamu kurum ve kuruluşlarının personel kanunları, yönetmelikleri ve mevzuatını açıklar. | |||||||
6) 6 Çalışacağı kurumda resmi yazışma kuralları ve işe ilişkin evrakların dosyalanma işlemlerini yapabilir. | |||||||
7) 7 İş mevzuatı ve iş sağlığı güvenliği konularını analiz edebilir. | |||||||
8) 8 Araştırma ve raporlama yapabilir. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | 2 İşletmelerde personelin eğitim, geliştirme, kariyer yönetimi uygulamalarını organize edebilir. | |
1) | 1 İnsan kaynakları yönetiminin tarihsel gelişimini ve temel kavramlarını açıklar. | 3 |
3) | 3 Organizasyonların performans yönetimi ve ücret sistemi konularını organize edebilir. | |
4) | 4 İnsan kaynakları yönetiminde işe alım süreci işlemlerini yapabilir. | 3 |
5) | 5 Özel sektör yanında kamu kurum ve kuruluşlarının personel kanunları, yönetmelikleri ve mevzuatını açıklar. | 1 |
6) | 6 Çalışacağı kurumda resmi yazışma kuralları ve işe ilişkin evrakların dosyalanma işlemlerini yapabilir. | |
7) | 7 İş mevzuatı ve iş sağlığı güvenliği konularını analiz edebilir. | |
8) | 8 Araştırma ve raporlama yapabilir. |
Anlatım |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Final | 1 | % 60 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 42 |
Proje | 8 | 52 |
Ara Sınavlar | 1 | 1 |
Juri | 2 | 12 |
Toplam İş Yükü | 107 |