Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Giriş: Kişiler arası iletişim neden önemlidir? |
- |
2) |
• Kişiler arası iletişimin temel özellikleri |
Gerekli materyalleri okuma |
3) |
• Kişiler arası iletişimde algısal süreçler |
Gerekli materyalleri okuma |
4) |
• Kalıp yargılar |
Gerekli materyalleri okuma |
5) |
• Beden Dili |
Gerekli materyalleri okuma |
6) |
ARA SINAV I |
Sınava hazırlık |
7) |
• Bir ihtiyaç olarak kişiler arası iletişim |
Gerekli materyalleri okuma |
8) |
• Kişiler arası iletişimde dilin kullanımı |
Gerekli materyallerin okunması |
8) |
• Kişiler arası iletişimde dilin kullanımı |
Gerekli materyallerin okunması |
8) |
• Kişiler arası iletişimde dilin kullanımı |
Gerekli materyallerin okunması |
8) |
• Kişiler arası iletişimde dilin kullanımı |
Gerekli materyallerin okunması |
9) |
• Temel konuşma teknikleri: Yazılı ve Sözlü iletişim |
Gerekli materyallerin okunması |
10) |
• Sözel iletişimde dinlemenin önemi |
Gerekli materyalleri okuma |
11) |
• Kişiler arası iletişimde engel yaratan savunmacı tutum ve bu tutumu artıran yaklaşım biçimleri |
Gerekli materyallerin okunması |
12) |
ARA SINAV II |
Sınava hazırlık |
13) |
• Yakın ilişkilerde kişiler arası iletişim |
Gerekli materyallerin okunması |
14) |
• İnsan ilişkilerinde güven |
Gerekli materyallerin okunması |
15) |
YARIYIL SONU SINAVI |
- |
Ders Notları / Kitaplar: |
• Hortaçsu, Nuran, İnsan İlişkileri, İmge Kitabevi Yayınları, 2004, s. 11-54
• Zıllıoğlu, Merih, İletişim Nedir, Cem Yayınevi, İstanbul, 2003
• Oskay, Ünsal, İletişimin ABC’si, 2001, İstanbul: Der Yayınları.
|
Diğer Kaynaklar: |
• Hortaçsu, Nuran, İnsan İlişkileri, İmge Kitabevi Yayınları, 2004, s. 11-54
• Zıllıoğlu, Merih, İletişim Nedir, Cem Yayınevi, İstanbul, 2003
• Oskay, Ünsal, İletişimin ABC’si, 2001, İstanbul: Der Yayınları.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Moda disiplininin evrimi ve güncel moda sistemi hakkında bilgi sahibi olma. |
|
2) |
Tekstil teknolojileri ve üretim yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma. |
4 |
3) |
Topluluk önünde gelişmiş konuşma becerisi ve sunum kabiliyeti geliştirme. |
3 |
4) |
Çalışma ortamında ve uygulama süreçlerinde sorumluluk alabilme, karşılaşılan sorunlara çözüm üretebilme ve ekip çalışmasında yatkın olma. |
3 |
5) |
Birlikte çalıştığı ekip üyeleri ve sorumluluğu altında çalışanlarla düzgün iş ilişkileri kurabilme; ekibini yönlendirme ve yönetme becerilerine sahip olma. |
|
6) |
Zaman yönetimi ve hareket planı yaparak üzerinde çalıştığı işi sonuçlandırma becerisi |
4 |