Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Endüstri ve Örgüt Psikolojisinde Ölçme ve Değerlendirme |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
2) |
Performans Değerlendirme |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
3) |
Performans Değerlendirme Süreci |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
4) |
360 derece performans değerlendirme |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
5) |
Değerlendirme Yöntemleri |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
6) |
Değerlendirme sonuçlarının kontrolü |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
7) |
ARA SINAV
|
Yok |
8) |
Eğitim |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
9) |
Eğitim |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
10) |
Eğitim |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
11) |
Eğitim Uygulamaları |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
12) |
Eğitim Uygulamaları |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
13) |
Eğitim Değerlendirme Süreçleri |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
14) |
Kariyer Geliştirme |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
15) |
Tekrar |
Dersin öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
16) |
Final |
Yok |
Ders Notları / Kitaplar: |
• Endüstri, İş ve Örgüt Psikolojisi El Kitabı 1. Cilt, 2009, Neil Anderson, Deniz Öneş, Handan Kepir Sinangil, Chockalingam Viswesvaran, Literatür Yayıncılık (Bölüm 13/14).
• Industrial & Organizational Psychology: An Applied Approach, 2007, M.G. Aamodt, Wadsworth / S. P. Robbins, 2001, Organizational Behavior, Prentice Hall /
• Training in Organizations, 1992, I. L. Goldstein, California: Brooks /Cole
• Training for Organizational Transformation, 2000, R. P. Lynton, U. Pareek, London: Sage
|
Diğer Kaynaklar: |
• Endüstri, İş ve Örgüt Psikolojisi El Kitabı 1. Cilt, 2009, Neil Anderson, Deniz Öneş, Handan Kepir Sinangil, Chockalingam Viswesvaran, Literatür Yayıncılık (Bölüm 13/14).
• Industrial & Organizational Psychology: An Applied Approach, 2007, M.G. Aamodt, Wadsworth / S. P. Robbins, 2001, Organizational Behavior, Prentice Hall /
• Training in Organizations, 1992, I. L. Goldstein, California: Brooks /Cole
• Training for Organizational Transformation, 2000, R. P. Lynton, U. Pareek, London: Sage |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci. |
|
2) |
Matematik, fen bilimleri ve kendi dalları ile ilgili mühendislik konularında yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri mühendislik problemlerini modelleme ve çözme için uygulayabilme becerisi. |
|
3) |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi. |
|
4) |
Proje yönetimi ile risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik ve sürdürebilir kalkınma hakkında farkındalık. |
|
5) |
Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. (Gerçekçi kısıtlar ve koşullar tasarımın niteliğine göre, ekonomi, çevre sorunları, sürdürülebilirlik, üretilebilirlik, etik, sağlık, güvenlik, sosyal ve politik sorunlar gibi ögeleri içerirler.) |
|
6) |
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi. |
|
7) |
Mühendislik uygulamaları için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. |
|
8) |
Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi.
|
|
9) |
Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ile çağın sorunları hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. |
|
10) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. |
|
11) |
Mühendislik problemlerinin incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. |
|