Çocuk Gelişimi | |||||
Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey |
Ders Kodu: | SHT112 | ||||||||
Ders İsmi: | Temel İlkyardım | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu Ders | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | |||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi SEVCAN AKTAR UÇAR | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Dr.Öğr.Üyesi DİDEM ÖZKAN Dr.Öğr.Üyesi FAZİLET ÖZDENOĞLU Dr.Öğr.Üyesi SEVCAN AKTAR UÇAR Öğr.Gör.Dr. RAİFE AŞIK Öğr.Gör. İsmail KUSOĞLU Dr.Öğr.Üyesi AYSE DUDU KILINÇ Doç. Dr. GÜLZADE UYSAL Dr. NİDA KAHRAMAN Doç. Dr. KERİME DERYA BEYDAĞ |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | |
Dersin İçeriği: |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
Ders Notları / Kitaplar: | |
Diğer Kaynaklar: |
Ders Öğrenme Kazanımları | |||
---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||
1) Çocuk Gelişimi alanındaki temel kavramlar, bilimsel teorileri tanımlayarak, aralarında karşılaştırma yapabilir | |||
3) Alanı ile ilgili sosyal sorumluluk bilincine sahiptir ve bu tür projelere katılma konusunda isteklidir | |||
4) Çocukların farklı gelişim alanlarını (bilişsel, sosyal-duygusal, psikomotor, özbakım, dil ) desteklemeye yönelik bilgi ve becerilerini uygulamaya geçirebilir | |||
5) Okul öncesi dönemdeki farklı eğitim modelleri ve bunların uygulamaları hakkında bilgi sahibidir |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Çocuk Gelişimi alanındaki temel kavramlar, bilimsel teorileri tanımlayarak, aralarında karşılaştırma yapabilir | 3 |
3) | Alanı ile ilgili sosyal sorumluluk bilincine sahiptir ve bu tür projelere katılma konusunda isteklidir | 3 |
4) | Çocukların farklı gelişim alanlarını (bilişsel, sosyal-duygusal, psikomotor, özbakım, dil ) desteklemeye yönelik bilgi ve becerilerini uygulamaya geçirebilir | 3 |
5) | Okul öncesi dönemdeki farklı eğitim modelleri ve bunların uygulamaları hakkında bilgi sahibidir |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Toplam | % | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % |