Uçuş Harekat Yöneticiliği | |||||
Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey |
1. Yarıyıl | ||||||||
Ders Kodu | Ders Adı | Dili | Ön Koşul | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS | |
ATA101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | TR | 2 | 0 | 2 | 2 | ||
MSHK113 | Genel İngilizce I | TR | 6 | 0 | 6 | 6 | ||
MSHK115 | İngilizce Dil Kullanımı I | TR | 6 | 0 | 6 | 6 | ||
MSHU107 | Sivil Hava Taşımacılığına Giriş | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
MSHU109 | Hava Taşımacılığı Terminolojisi | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
MUHY103 | Temel Bilgi Teknolojileri | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
Toplam | 23 | 29 |
2. Yarıyıl | ||||||||
Ders Kodu | Ders Adı | Dili | Ön Koşul | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS | |
ATA102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | TR | 2 | 0 | 2 | 2 | ||
MSHK114 | Genel İngilizce II | TR | 6 | 0 | 6 | 6 | ||
MSHK116 | İngilizce Dil Kullanımı II | TR | 6 | 0 | 6 | 6 | ||
MSHK118 | Havacılık Güvenliği | TR | 2 | 0 | 2 | 5 | ||
MSHU116 | Temel Meteoroloji | 3 | 0 | 3 | 5 | |||
MSHU118 | Sivil Hava Taşımacılığı Kuralları | TR | 3 | 0 | 3 | 6 | ||
Toplam | 22 | 30 |
3. Yarıyıl | ||||||||
Ders Kodu | Ders Adı | Dili | Ön Koşul | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS | |
MSHU213 | Uçuş Operasyonu ve Hava Trafik Kuralları | 3 | 0 | 3 | 5 | |||
MTRD101 | Türk Dili I | TR | 2 | 0 | 2 | 2 | ||
MUHY203 | Havaaracı Ağırlık ve Performans Gereklilikleri | TR | 3 | 0 | 3 | 6 | ||
MUHY205 | Yük Kontrolü ve Denge | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
Bölüm/Fakülte Seçmeli | 0 | 0 | 3 | 5 | ||||
Bölüm/Fakülte Seçmeli | 0 | 0 | 3 | 5 | ||||
Toplam | 17 | 28 |
4. Yarıyıl | ||||||||
Ders Kodu | Ders Adı | Dili | Ön Koşul | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS | |
MSHU218 | Havacılıkta Emniyet Yönetim Sistemi (SMS) | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
MTRD102 | Türk Dili II | 2 | 0 | 2 | 2 | |||
MUHY202 | Uçuş Planlama Kontrolü | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
MUHY204 | Permi ve Slot İşlemleri | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
MUHY206 | Bitirme Projesi | TR | 3 | 0 | 3 | 5 | ||
Bölüm/Fakülte Seçmeli | 0 | 0 | 3 | 5 | ||||
Bölüm/Fakülte Seçmeli | 0 | 0 | 3 | 5 | ||||
Toplam | 20 | 32 |