Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersi öğrencilere tanıtma |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
2) |
• Medyayı bir işletme olarak tanımlama
• Medya kategorilerini ve rollerini tanımlama
• Medya endüstrisinin boyutunu ve kompozisyonunu açıklama
• 21. yüzyılda medya planlamasını özetleme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
3) |
• Yüzdesini, ortalamasını, endekslenmesini ve ağırlıklandırılmasını tanımlama
• Kitle kavramlarını tanımlama
• Medya maliyetlerini açıklama
• Medya etkinliğini tanımlama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
4) |
• Stratejik pazarlama planının önemini açıklamak
• Pazarlama planı ve medya planı arasındaki ilişkiyi tanımlamak |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
5) |
• Etkili erişim, yenilik ve ses paylaşımını tanımlanması
• Medya planlamasında hedef kitlenin tanımlanması |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
6) |
• Reklam, satış promosyonu, ürün yerleştirme, doğrudan pazarlama, ağız pazarlama ve tanıtım kelimelerini açıklama
• IMC planlama sürecini hayata geçirme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
7) |
VİZE SINAVI |
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
8) |
• Geleneksel medyanın bileşenlerinin (televizyon, radyo, gazete, dergi ve ev dışı olarak) açıklanması |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
9) |
• Web siteleri ve diğer internet pazarlama araçlarını tanımlama
• Pazarlamada sosyal medyayı tanımlama
• Bloglar, blog oluşturma, sosyal ağ siteleri, sosyal haber siteleri, yayın platformları, video paylaşım siteleri hakkında daha fazla bilgi edinme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
10) |
Pazarlama durumu analizi olan stratejik medya planının aşamalarını açıklama; Problem cümlesi; görev tanımı; medya modeli seçimi; medya hedeflerinin oluşturulması; stratejik planın geliştirilmesi; taktik planın geliştirilmesi; planlamanın testi. |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
11) |
• Başarılı medya müzakerelerini açıklama
• Satın alma sürecini tanımlama
Televizyon ve radyoyu nasıl alacağınızı açıklama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Medya Planlama
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537.
|
12) |
• Gazete, dergi ve evden nasıl satın alınacağını açıklama
• Basılı pazarlık ipuçlarını listeleme ve yorumlama
• Medya satın alma örneğini yazma ve tartışma |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Geskey, R. D. (2013). Media Planning & Buying in the 21st Century. 2th Edition. CreateSpace Independent Publishing Platform, Business & Economics. |
13) |
•İnternet reklamcılığının formlarını açıklama
• İnternet reklamcılığını hedefleme yöntemlerini listeleme ve açıklama
• Anahtar kelime arama reklamcılığını nasıl alacakları hakkında daha fazla bilgi edinme
• Satın alma afişlerini tanımlamak ve reklam göstermek |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Geskey, R. D. (2013). Media Planning & Buying in the 21st Century. 2th Edition. CreateSpace Independent Publishing Platform, Business & Economics. |
14) |
• Çapraz platform satın alımlarını açıklama
• Medya kalıntılarını tanımlama
• Çevrimiçi medya açık artırmalarını açıklama ve gösterme
• Teklif platformlarını tanıma |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Geskey, R. D. (2013). Media Planning & Buying in the 21st Century. 2th Edition. CreateSpace Independent Publishing Platform, Business & Economics. |
15) |
• Çapraz platform satın alımlarını açıklama.
• Medya kalıntılarını tanımlama
• Çevrimiçi medya açık artırmalarını açıklama ve gösterme
• Teklif platformlarını tanıma |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Geskey, R. D. (2013). Media Planning & Buying in the 21st Century. 2th Edition. CreateSpace Independent Publishing Platform, Business & Economics. |
16) |
FİNAL SINAVI |
Doç. Dr. Nevzat Bilge İspir (Ed.)
2013, 2. Baskı. T. C. Anadolu Üniversitesi Yayını No:2537. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Belirti ve bulguları uygun şekilde değerlendirip, hastalık ve durumlarla ilişkilendirerek klinik uygulamalara güncel tanı, tedavi ve sevk süreçlerine entegre edebilme yetkinliğine sahiptir. |
|
2) |
Dental ve tıbbi acil durumlar ile riskli ve öncelikli durumları saptayabilecek bilgiye sahiptir. |
|
3) |
Güncel ve kanıta dayalı bilimsel bilgiye uygun geleneksel ve modern tüm araç gereçler ve ekipman ile ilgili bilgiyi etkin ve analitik bakış açısı ile kullanabilir |
2 |
4) |
Toplumun tüm sağlık birimleri ile mesleki fikir ve deneyimlerini ifade ederek, toplum sağlık düzeyinin iyileştirilmesine yönelik olarak iletişim ve iş birliği içinde sorumluluk ve inisiyatif alarak çalışır |
2 |
5) |
Hasta tedavisinde temel tıp bilimleri bilgilerini de kullanarak semptomların, bulguların, sistemik hastalıkların ve bunlarla ilişkili ağız ve diş hastalıklarının tedavi yollarını bilir ve alınması gereken önlemleri uygular. |
1 |
6) |
Tüm çalışanların ve hastaların sağlığı, güvenliği ve riskleri konusunda gerekli önlemleri alacak bilgi ve donanıma sahiptir |
2 |
7) |
Mesleğiyle ilgili uygulama, araştırma, öğrenme ve yönetimsel süreçleri bilişim teknolojilerinden de yararlanarak yürütür |
3 |
8) |
Bilgi ve becerilerini geliştirmeye sürekli olarak açıktır ve yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinmiştir. |
4 |
9) |
Hastalar ve yakınları ile sosyal ve kültürel farkları gözeterek karşılıklı güven, anlayış ve saygı temelinde iletişim oluşturur |
2 |
10) |
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile etkili ve doğru biçimde yazılı ve sözlü iletişim kurar. |
2 |
11) |
Toplum sağlığını gözeterek önleyici ve koruyucu ağız ve diş sağlığı hizmeti sunulması hakkında bilgi ve donanıma sahiptir, bu uygulamaları yapar |
1 |
12) |
Görev ve sorumluluklarını bilir, etik ve insani değerleri gözeterek mesleğini yapar |
1 |