Spor Yöneticiliği | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | ISLT490 | ||||||||
Ders İsmi: | İşyeri Uygulamaları | ||||||||
Ders Yarıyılı: |
Bahar |
||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Bölüm Seçmeli | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | EZGİ YILDIRIM SAATÇİ | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Dr.Öğr.Üyesi CANAN KOÇER DURMAZ Dr.Öğr.Üyesi BEYNAZ UYSAL Dr.Öğr.Üyesi İREM YALKI Prof. Dr. LALE ORTA |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | İşe uyum; işletmelerde iş deneyimi; farklı departmanlarda çalışma fırsatı; öğrencilerin iş seçmesi ya da işe seçilmesi; mezuniyet öncesi profesyonel kariyer; işletme terminolojisi; etik ve gizlilik; iş adabı; araştırma projesi; proje sunumu; akademik koordinatöre tüm zorunlu belgelerin teslimi; şirketler için işgücünü genişletme fırsatı. |
Dersin İçeriği: | İşe uyum; işletmelerde iş deneyimi; farklı departmanlarda çalışma fırsatı; öğrencilerin iş seçmesi ya da işe seçilmesi; mezuniyet öncesi profesyonel kariyer; işletme terminolojisi; etik ve gizlilik; iş adabı; araştırma projesi; proje sunumu; akademik koordinatöre tüm zorunlu belgelerin teslimi; şirketler için işgücünü genişletme fırsatı. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | iş yerinde yapılanları raporlanması | yok. |
2) | haftalık raporlama | yok |
3) | haftalık raporlama | yok. |
4) | haftalık raporlama | yok. |
5) | haftalık raporlama | yok |
6) | haftalık raporlama | yok. |
7) | haftalık raporlama | yok |
8) | haftalık raporlama | yok |
9) | haftalık raporlama | yok |
10) | haftalık raporlama | yok |
11) | haftalık raporlama | yok |
12) | haftalık raporlama | yok |
13) | haftalık raporlama | yok |
14) | sunum | yok |
Ders Notları / Kitaplar: | Yok |
Diğer Kaynaklar: | Yok |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
3 |
|
---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | ||||
1) Spor yöneticiliği öğrencileri alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmaktadır. | ||||
2) Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilmekte ve alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmektedir. | ||||
3) Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etmektedirler. | ||||
4) Spor yöneticiliği öğrencileri alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmekte ve alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmektedirler. | ||||
5) Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilmekte ve alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmektedirler. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Spor yöneticiliği öğrencileri alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmaktadır. | 3 |
2) | Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilmekte ve alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmektedir. | 2 |
3) | Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etmektedirler. | 4 |
4) | Spor yöneticiliği öğrencileri alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmekte ve alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmektedirler. | 5 |
5) | Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilmekte ve alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmektedirler. | 2 |
Alan Çalışması | |
Anlatım | |
Bireysel çalışma ve ödevi | |
Proje Hazırlama | |
Rapor Yazma | |
Staj/Yerinde Uygulama |
Sözlü sınav | |
Ödev | |
Uygulama | |
Bireysel Proje | |
Staj/ Yerinde Uygulama Değerlendirmesi |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Final | 1 | % 100 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 100 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 15 | 120 |
Uygulama | 15 | 120 |
Derse Özgü Staj | 15 | 120 |
Arazi Çalışması | 15 | 120 |
Sunum / Seminer | 15 | 84 |
Juri | 15 | 30 |
Final | 15 | 120 |
Toplam İş Yükü | 714 |