Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 24
- Beyaz tuşlarda Minör Gamlar
- Etüt, Czerny op.599 No 62-63
- Barok eser Bach Marcia No.10
- Diabelli Sonatin
- Schumann No3 ve zorunlu Türk eseri |
- Etüt, Czerny op.599 No 62-63
- Barok eser Bach Marcia No.10
- Diabelli Sonatin
- Schumann No3 ve zorunlu Türk eseri |
2) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 25
- Re bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri |
3) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 26
- Re bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri |
4) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 27
- Re bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri
|
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri
|
5) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 28
- Re bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör
- Schumann No:8 ve zorunlu Türk eseri
|
6) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 29
- Sol bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
7) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 30
- Sol bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 31
- Sol bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
11) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 32
- Sol bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
-Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
-Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri
|
12) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 33
- Sol bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri |
13) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 34
- Sol bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
-Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri
|
- Bach Küçük Prelüd
-Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri
|
14) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 35
- Sol bemol Majör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri
|
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 2. Bölüm
- Schumann No:16 ve zorunlu Türk eseri
|
15) |
- Gam, Etüt ve Repertuvar Çalışmaları 36
- Si Bemol Majör-Sol minör
- Seviyeye uygun Etüt
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 3. Bölüm
- Schumann No:18 ve zorunlu Türk eseri
|
- Bach Küçük Prelüd
- Beethoven Sonatin Fa majör 3. Bölüm
- Schumann No:18 ve zorunlu Türk eseri |
16) |
- Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|