Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Tanışma Ve Günümüz Trendleri: Yeni Dünyanın Yeni Gerçekleri. |
. |
2) |
Klasik Medya Tanımları: Gazeteci Nasıl Düşünür? Medya Tanımları Ve Çeşitleri / Haber Nedir? Haber Nasıl Olur? / 5 N 1 K Nedir? / Haberde Kullanılacak Görsellerin Seçimi / Medya İçin Önemli Olan Nedir? Medya Alışkanlıkları / Canlı Yayınlar, Telefonla Yayına Bağlanma / Ve Röportajlar / Basın Gezileri / |
. |
3) |
Değişen Yeni Medya Yaklaşımları Sosyal Medya Düzeni / Sosyal Medya Çağı / Sosyal Medya Ve Yönetimi / İşlevleri / Sosyal Medya Neden Önemli Bir Kaynak? Sosyal Medyada Ve İnternette Görünürlüğünüz Nasıl Artar? / Sosyal Medyada Olmak Şirkete Nasıl Bir Avantaj Sağlar? Blog Yazılarının İşlevi Nedir? Paylaşımlar İnsanlarda Nasıl Bir İlgi Uyandırabilir? |
. |
4) |
Sosyal Medya Dijital Mağaralar: Facebook Yalan Newsfake, Cambridge Analytica Skandalı / Sosyal Medya Abd Seçimler, Brexit, Trump Ve Diğerleri |
. |
5) |
Medya Teorileri: "Küresel Köy" Kavramı Mcluhan / Jean Baudrillard'ın Medya Analizi / Chomsy Ve Medya Gerçeği |
. |
6) |
Algı Yönetimi / Algılarımız Nasıl Oluşur? İnsanları Kim, Neden Ve Nasıl Yönlendirir? / Sosyal Medya Nedeniyle Dünya Daha Mı Kötüye Gidiyor |
. |
7) |
Vize Sınavı. |
. |
8) |
Toplumsal Etkiler / Öngörülemez İnsan Davranışları Ve Dönüşüm / Milgram Deneyi / Toplumsal Ve Etkiler (Effect) Nelerdir? |
. |
9) |
Medya-Sermaye İlişkileri / Çıkarlar, Sermaye Ve Reklam Kıskacında Medya Yönetimi. |
. |
10) |
Medya Etiği: Medyanın Sorumlulukları / Ülke Ve Toplum Çıkarı Ve Sorumluluklar Kıskacında Medyanın Dili Ve Üslubu. |
. |
11) |
Medya Ve Kriz Yönetimi / Medya Aracılığıyla Krizi Nasıl Yönettiler? Kriz İletişimi Yönetimi / Kriz Döneminde Medyayla İlişkiler / Başarılı ve Başarısız Kriz Yönetimi Örnekleri / Ceo’lar Ve Yöneticiler Ne Zaman Hata Yapar? |
. |
12) |
İtibar / Algı Yönetimi Ve Kurumsal İtibar Yönetimi: Yönetilemeyen Krizler İtibarı Yok Eder /Markalar Ve Onların Kara Tarihi / Türkiye’den Ve Dünyadan İtibarlı Şirket Örnekleri / Şirketler Medyaya Neden İhtiyaç Duyar? |
. |
13) |
İletişim Hataları / Kazaları: Yöneticinin Vücut Dili / Giyim Kuşamdan Renk Seçimine Tercihler / Gazeteciye Haber Bildirmenin Doğru Yolu / Medya-Şirket İlişkilerinin Hassas Yanları / Medya İle Paylaşılmaması Gereken Konular / İletişim Yollarının Kapalı Oluşunun Sonuçları. |
. |
14) |
Final Sınavı. |
. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Molekül, hücre, doku ve sistemler açısından insanın doğal mekanizmasını, gelişimini ve temel yapısını tanımlar. |
|
2) |
İnsan vücudundaki anormal yapı ve mekanizmaları inceler, bilimsel araştırmalara dayalı bilgi ile açıklayabilir, bireylerin çevreleriyle olan etkileşimini göz önüne alarak hastalıkların nedenini değerlendirir. |
|
3) |
Temel ve klinik tıp bilgilerine sahiptir. |
|
4) |
Çağdaş hekimlik anlayışına uygun hasta yönetiminin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranışları uygular. |
|
5) |
Tanı ve tedavi için gereken mesleksel becerileri uygular. |
|
6) |
Toplumdaki yaygın hastalıklar için etkili yöntemler kullanarak ve bilimsel veri temelinde ilk aşama tedaviyi sağlar |
|
7) |
Acil durumlarda hastaların tedavisi ve ihtiyaç durumunda hastanın naklini gerçekleştirir. |
|
8) |
Koruyucu hekimlik ve adli tıp uygulamalarını bilir ve yapar |
|
9) |
Çevresel etkenlerin insan sağlığı üzerindeki etkilerini değerlendirir. |
|
10) |
Ulusal Sağlık sisteminin yapı ve işleyişi hakkında bilgi sahibi olur, |
|
11) |
Sağlık sistemleri, politikaları ve uygulamalarının birey ve toplum sağlığı üzerindeki etkilerini değerlendirir. |
|
12) |
Yasal sorumlulukları ve etik kuralları tanımlar |
|
13) |
Mesleksel değerler, etik ilkeler ve yasal düzenlemelere uygun davranır, |
|
14) |
Yaşam boyu öğrenme sorumluluğunu üstlenir ve özdeğerlendirme yapar. |
|
15) |
Bilimsel projeler üretir, bilimsel toplantılara katılır ve bu toplantıların organizasyonunu sağlayabilir |
|
16) |
Güncel tıp literatürüne erişebilmek ve iletişim kurabilmek için en az bir yabancı dili iyi derecede bilir ve bilimsel çalışmaları değerlendirirken istatistik ve çeşitli bilgisayar programlarını kullanır |
|