Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Geçmiş dönem tekrarı
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde trill çalışmaları
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde vibrato çalışmaları
|
|
2) |
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde trill çalışmaları
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde vibrato çalışmaları
|
|
3) |
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde çarpma çalışmaları
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde çekme çalışmaları
• Öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
|
|
4) |
• Bozuk düzende çarpma ve çekme çalışmaları
• Bozuk düzende yöresel icracıların çalım tekniklerinin izlettirilmesi
|
|
5) |
• Bozuk düzende esere uygun egzersiz çalışması
• Öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
|
|
6) |
• Bozuk düzende esere uygun egzersiz çalışması
• Öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
|
|
7) |
• Bozuk düzende esere uygun egzersiz çalışması
• Öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
|
|
8) |
ARA SINAV
• Bozuk düzende esere uygun etüt çalışması
• Öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
• Bozuk düzen örnekleri
• Yöresel icracıların çalım teknikleri
|
|
9) |
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde boğma çalışmaları
• Bozuk düzende aksak tezene çalışmaları
|
|
10) |
• Bozuk düzende kromatik perde üzerinde boğma çalışmaları
• Bozuk düzende aksak tezene çalışmaları
|
|
11) |
• Bozuk düzende düz tezenede aşağıdan yukarı doğru çırpma çalışmaları
• Bozuk düzende düz tezenede yukarıdan aşağı doğru çırpma çalışmaları
|
|
12) |
• Bozuk düzende düz tezenede aşağıdan yukarı doğru çırpma çalışmaları
• Bozuk düzende düz tezenede yukarıdan aşağı doğru çırpma çalışmaları
|
|
13) |
• Bozuk düzende âşıklama tezene çalışması
• Öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
14) |
• Bozuk düzende âşıklama tezene çalışması
• Öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
15) |
• Bozuk düzende âşıklama tezene çalışması
• Öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
16) |
FİNAL SINAVI
• Bozuk düzende esere uygun etüt çalışması
• Öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
• Bozuk düzende tezene çalışmaları
• Yöresel icracıların çalım teknikleri
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|