Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
· Puanlama ve düzenleme 3 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual
|
2) |
· Puanlama ve düzenleme 4 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
3) |
· Sihirbaz 2'yi kurun
· Şablonlar 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
4) |
· 2. ölçü ekle
· Ölçü 2'yi sığdır |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
5) |
· Basit puanı düzenle 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
6) |
· Sayfa görünümü 2
· Kaydırma görünümü 2
· Stüdyo görünümü 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
7) |
· Bölüm 2'yi yönetin
· Sayfa formatı 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
8) |
· Midi ve ses araçları 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
9) |
· Artikülasyon 2
· Akorlar 2
· İfade araçları 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
10) |
· Hiper yazı 2
· Anahtar imza aracı 2
· Şarkı sözü aracı 2
|
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
11) |
· Yeniden boyutlandırma aracı 2
· Giriş araçları 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
12) |
· Puan yöneticisi 2
· Oynatma kontrolleri 2
|
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
13) |
· Özel araçlar paleti 2 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
14) |
· Puanlama ve düzenleme 5 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual |
15) |
• Puanlama ve düzenleme 6 |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual
|
16) |
· Final Sınavı |
Finale Syllabus 2022
How to write finale
Finale user manual
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|