Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Önceki dönem tekrarı
• Bitişik seslerde çıkıcı ve inici gam çalışmaları
• Eş zamanlı oktav çalışması
|
• Eser icrası
• Transpoze
• Egzersiz
|
2) |
• Bitişik seslerde çıkıcı ve inici gam çalışmaları
• Eş zamanlı oktav çalışması
• Saz eseri icrası
|
• Egzersiz
• Eser icrası
|
3) |
• Bitişik seslerde çıkıcı ve inici gam çalışmaları
• Eş zamanlı oktav çalışması
• Şarkı formunda eser icrası
|
• Egzersiz
• Eser icrası
|
4) |
• Çarpma ve fiske etütleri
• Kırık oktav çalışması
• Saz eseri icrası
|
• Egzersiz
• Eser icrası
|
5) |
• Çarpma ve fiske etütleri
• Kırık oktav çalışması
• Şarkı formunda eser icrası
|
• Egzersiz
• Eser icrası
|
6) |
• Çarpma ve fiske etütleri
• Kırık oktav çalışması
• Saz eseri icrası
|
• Egzersiz
• Eser icrası
|
7) |
• Öğrenci düzeyine uygun saz eseri icrası |
• Eser icrası |
8) |
Ara Sınav
• Bitişik seslerde çıkıcı ve inici gam çalışmaları
• Eş zamanlı oktav çalışması
• Kırık oktav çalışması
• Çarpma ve fiske etütleri
• Saz eseri ve şarkı formunda icra
|
• Egzersiz
• Eser icrası
|
9) |
• Kromatik gam çalışması
• Transpoze, Süpürde (1 ses) akordundan şarkı icrası
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser icrası
|
10) |
• Kromatik gam çalışması
• Transpoze, Süpürde (1 ses) akordundan saz eseri icrası
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser icrası
|
11) |
• Kromatik gam çalışması
• Transpoze, Süpürde (1 ses) akordundan şarkı icrası
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser icrası
|
12) |
• Koma bemol uygulaması
• Uşşak 4’lüsü Süpürde (1 ses) ve Mansur (5 ses) akordunda gösterme
• Saz eseri icrası
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser icrası
|
13) |
• Koma bemol uygulaması
• Uşşak 4’lüsü Süpürde (1 ses) ve Mansur (5 ses) akordunda gösterme
• Saz eseri icrası
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser icrası
|
14) |
• Genel tekrar
• Finale hazırlık
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser icrası
|
15) |
• Genel tekrar
• Finale hazırlık
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser icrası
|
16) |
Final Sınavı
• Kromatik gam çalışması
• Transpoze, Süpürde (1 ses) akordundan şarkı icrası, saz eseri icrası
• Koma bemol uygulaması
• Uşşak 4’lüsü Süpürde (1 ses) ve Mansur (5 ses) akordunda gösterme
|
• Egzersiz
• Transpoze
• Eser İcrası
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|