CGL212 Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama IIİstanbul Okan ÜniversitesiAkademik Programlar Çocuk Gelişimi (İkinci Öğretim)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Çocuk Gelişimi (İkinci Öğretim)
Önlisans TYYÇ: 5. Düzey QF-EHEA: Kısa Düzey EQF-LLL: 5. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: CGL212
Ders İsmi: Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama II
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
Teorik Pratik Kredi AKTS
1 6 4 7
Öğretim Dili: TR
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Evet
Dersin Türü: Zorunlu Ders
Dersin Seviyesi:
Önlisans TYYÇ:5. Düzey QF-EHEA:Kısa Düzey EQF-LLL:5. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Öğr.Gör. FULDEN TUNÇ GENÇ
Dersi Veren(ler): Öğr.Gör. FUNDA AYRA
Öğr.Gör. BURÇİN YIRTICI ÖZTÜRK
Öğr.Gör. FULDEN TUNÇ GENÇ
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
Dersin İçeriği: Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Öğrenme Kazanımları
1 - Bilgi
Kuramsal - Olgusal
2 - Beceriler
Bilişsel - Uygulamalı
1) Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
3 - Yetkinlikler
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Öğrenme Yetkinliği
Alana Özgü Yetkinlik
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak yok
1) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
1) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
2) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
3) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
4) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
5) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
6) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
7) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
8) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
9) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
10) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
11) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
12) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
13) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
14) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak
15) Okul öncesi eğitim kurumlarında 3-6 yaş arası çocuklara yönelik etkinlik planlayıp uygulamak

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: yok
Diğer Kaynaklar: yok

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Ders Öğrenme Kazanımları

1

Program Kazanımları
1) Çocuk Gelişimi alanındaki temel kavramlar, bilimsel teorileri tanımlayarak, aralarında karşılaştırma yapabilir
2) Çocuk Gelişimi alanında edindiği bilgileri günlük yaşam koşullarına ya da farklı bağlamlara uyarlayabilir
3) Alanı ile ilgili sosyal sorumluluk bilincine sahiptir ve bu tür projelere katılma konusunda isteklidir

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Çocuk Gelişimi alanındaki temel kavramlar, bilimsel teorileri tanımlayarak, aralarında karşılaştırma yapabilir 5
2) Çocuk Gelişimi alanında edindiği bilgileri günlük yaşam koşullarına ya da farklı bağlamlara uyarlayabilir 5
3) Alanı ile ilgili sosyal sorumluluk bilincine sahiptir ve bu tür projelere katılma konusunda isteklidir 5

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Alan Çalışması
Staj/Yerinde Uygulama

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama)
Uygulama
Gözlem

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Final 1 % 100
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 100
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Uygulama 15 6 90
Toplam İş Yükü 90