Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel müzik terimleri, nota okuma, ve vokal ısınma egzersizleri |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
2) |
Temel solfej egzersizleri ve nefes kontrolü çalışmaları. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
3) |
Temel makam bilgisi ve ilk TSM eserinin analizi. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
4) |
Vokal tekniklerin geliştirilmesi ve basit şarkı söyleme pratiği. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
5) |
İkinci TSM eserinin analizi ve vokal performans egzersizleri. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
6) |
Yararlı vokal aralıkların çalışılması ve üçüncü TSM eserinin analizi. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
7) |
İleri solfej egzersizleri ve vokal tekniğin geliştirilmesi.
|
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
8) |
Dördüncü TSM eserinin analizi ve vokal performans pratiği. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
9) |
Makam değişiklikleri ve beşinci TSM eserinin analizi. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
10) |
Ses renginin geliştirilmesi ve vokal aralık çalışmaları |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
11) |
Altıncı TSM eserinin analizi ve vokal performans pratiği. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
12) |
Teknik becerilerin geliştirilmesi ve yedinci TSM eserinin analizi. |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
13) |
Öğrenci performansları ve vokal tekniklerin değerlendirilmesi |
Ders notları haftalık olarak öğrencilere verilecektir. |
14) |
Dönem sonu değerlendirmeleri, öğrenci performansları ve genel değerlendirme.
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|