Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş Haftası |
|
2) |
UNIT 1
-Bölüm 1 - LEARNING SOMETHING - Mayda yüzmeyi öğreniyor (sayfa 2- 8)
-Okumaya hazırlık: Sınıfla sorular hakkında konuşmak
-Okuma: Ana fikir ve detaylar için okuma
-Kelime Bilgisi: Hedef kelimeleri öğrenme ve anlama
|
|
3) |
LEARNING SOMETHING NEW Bölüm 1 - Mayda yüzmeyi öğreniyor (sayfa 2- 8)
-Okuma becerisini geliştirme: konu ve ana fikir / detayları hatırlama
-Okumayı özetleme
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma: Kendin hakkında cümle yazma / dikte çalışması yapma / hedef kelimeleri kullanma
|
|
4) |
LEARNING SOMETHING NEW Bölüm 2 - Film çekmeyi öğrenme (sayfa 9-16)
-Okumaya hazırlık: Sorular hakkında konuşma
-Okuma: anlamak için okuma / hızlı kavrama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Konu ve ana fikir / detayları hatırlama / okumayı özetleme.
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma: en çok sevilen insanlar ve nesneler hakkında yazma
-Kelime keşfetme: hedef kelimeler hakkında düşünmek /hedef kelimeleri anlama
|
|
5) |
LEARNING SOMETHING NEW Bölüm 3 - Herşeye vakit bulma (sayfa 17-23)
-Okumaya hazırlık: Sorular hakkında konuşma
-Reading: Anlamak için okumak / Dan neyi yapmayı öğreniyor? / hızlı kavrama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Konu ve ana fikir / tarama / okumayı özetleme
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma: Haftasonun hakkında ‘I have to – I like to’ kalıplarıyla dört veya daha fazla cümle yazmak.
|
|
6) |
LEARNING SOMETHING NEW
-Tekrar haftası
|
|
7) |
I AM HUNGRY! ARE YOU? Bölüm 4 Yemek eleştirmeninin işi nedir? (sayfa 30-36)
-Okumaya hazırlık: Sorular hakkında konuşma
-Okuma: Anlamak için okuma: Yemek eleştirmeninin işi nedir ?/ hızlı kavrama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Konu ve ana fikir / Detayları hatırlama / okumayı özetleme.
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma: Sevdiğin bir restoranı düşünüp, partnerinle soru-cevap yapma
|
|
8) |
I AM HUNGRY! ARE YOU? Bölüm 5 Kim mısır gevreği sever? (sayfa 37-44)
-Okumaya hazırlık : Sorular hakkında konuşma
-Okuma: Anlamak için okuma: ABD’de kimler mısır gevreği yiyor ?/hızlı kavrama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Konu ve ana fikir / Detayları hatırlama / okumayı özetle
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma pratiği
|
|
9) |
VİZE SINAVI |
|
10) |
I AM HUNGRY! ARE YOU? Bölüm 6 Sağlıklı Beslenme (sayfa 44-51)
-Okumaya hazırlık: Sorular hakkında konuşma
-Okuma: Anlama için okuma: Myplate kılavuzu ne diyor? / hızlı anlama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Tarama/ Zamir referansları / okumayı özetleme
-Eleştirel Düşünme: tartışma
-Yazma: Sevdiğin ve Sevmediğin yiyecekler hakkında yazma
|
|
11) |
HAVING FUN Bölüm 7 Kolay bir oyun (sayfa 62-68)
-Okumaya hazırlık : Oyunlar hakkında ki sorular hakkında konuşma
-Okuma: Anlamak için okuma / Taş, Kağıt, Makas oyunu nasıl oynanır / hızlı anlama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Konu ve ana fikir / Tarama / Bir şema/grafik kullanma
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma: Dinleme ve yazma pratiği
|
|
12) |
HAVING FUN Bölüm 8 Yeni ve farklı bir spor (sayfa 69-75)
-Okumaya hazırlık: Oyunlar hakkında ki sorular hakkında konuşma.
-Okuma: Anlamak için okuma / Ultimate diğer sprolardan nasıl farklı? / hızlı anlama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Konu ve ana fikir / Detaylar verme / Okumayı özetleme
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma: Dinleme ve yazma pratiği
-Kelime keşfetme: hedef kelimeler hakkında düşünmek /hedef kelimeleri anlama
|
|
13) |
HAVING FUN Bölüm 9 Koleksiyoncular (sayfa 76-83)
-Okumaya hazırlık: Oyunlar hakkında ki sorular hakkında konuşma.
-Okuma: Anlamak için okuma / Ne tür insanlar birşeyler biriktirmeyi sever? / hızlı anlama kontrolü
-Becerilerini geliştirme: Konu ve ana fikir / Örnekler bulma / Detaylar verme
-Eleştirel düşünme: tartışma
-Yazma: Dinleme ve yazma pratiği Kelime keşfetme: hedef kelimeler hakkında düşünmek /hedef kelimeleri anlama
|
|
14) |
HAVING FUN
-Tekrar
|
|
15) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sivil Havacılık Sektöründe Faaliyet Gösteren Tüm Kurumları Tanır. Temel Konuları, Kuralları, İlkeleri Bilir, |
1 |
2) |
Sivil Havacılık Sektöründe Kendi Görev Alanları İle İlgili Uygulamaları Yapar. |
1 |
3) |
Alanı İle İlgili Konularda Sahip Olduğu Temel Bilgi Ve Beceriler Düzeyinde Düşüncelerini Yazılı Ve Sözlü İletişim Yoluyla Aktarabilir |
5 |
4) |
Öğrenimini Dikey Geçiş Yapmak Sureti İle İleri Düzeye Taşıyabilir. |
5 |
5) |
Alanı İle İlgili Verilerin Toplanması, Uygulanması Ve Sonuçlarının Duyurulması Aşamalarında Toplumsal, Bilimsel, Kültürel Ve Etik Değerlere Sahip Olur. |
5 |
6) |
Kendi Görev Alanıyla İlgili Olarak Tekniker Düzeyinde Bağımsız Çalışabilme Sorumluluk Alabilme Yetkisine Sahiptir. |
5 |