Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• List and explain literary genres in historical context
• Explain literary genres in the periods they appeared.
• Introduction. Literary genres in historical context
|
|
1) |
MID-TERM EXAM
• Explain Anglo-Saxon period and literature.
• Explain Epic, Kenning, Beowulf.
• Summarize Anglo-Saxon period and literature; Epic, Kenning, Beowulf
• Explain Anglo Saxon period and literature..
• Explain Lyric, Wulf
• Summarize Anglo Saxon period, Lyric, Wulf
• Explain Medieval period period and literature..
• Explain Chaucer, Canterbury Tales
• Anglo-Saxon period and literature; Epic, Kenning, Beowulf
• Anglo Saxon period, Lyric, Wulf
• Medieval period, Chaucer, Canterbury Tales
|
|
2) |
• Explain Anglo-Saxon period and literature.
• Explain Epic, Kenning, Beowulf.
• Summarize Anglo-Saxon period and literature; Epic, Kenning, Beowulf
|
|
3) |
• Explain Anglo Saxon period and literature..
• Explain Lyric, Wulf
• Summarize Anglo Saxon period, Lyric, Wulf
• Anglo Saxon period, Lyric, Wulf
|
|
4) |
• Explain Medieval period period and literature..
• Explain Chaucer, Canterbury Tales
• Medieval period, Chaucer, Canterbury Tales
|
|
5) |
• Explain Medieval period and literature..
• Explain Chaucer, Canterbury Tales
• Summarize Medieval period, Chaucer, Canterbury Tales.
• Medieval period, Chaucer, Canterbury Tales
|
|
6) |
• Explain Medieval period, romance and literature.
• Explain Sir Gawain and the Green Knight
• Summarize Medieval period, Romance, Sir Gawain and the Green Knight
• Medieval period, Romance, Sir Gawain and the Green Knight
|
|
7) |
• Explain Renaissance, Sonnet, Spenser
• Revize Renaissance, Sonnet, Spenser
• Renaissance, Sonnet, Spenser
|
|
9) |
• Explain Renaissance, Sonnet, Shakespeare
• Revize Renaissance, Sonnet, Shakespeare
• Renaissance, Sonnet, Shakespeare,
|
|
10) |
• Explain Renaissance, Drama, Marlowe, Doctor Faustus
• Revize Renaissance, Drama, Marlowe, Doctor Faustus
• Renaissance, Drama, Marlowe, Doctor Faustus
|
|
11) |
• Explain Renaissance, Drama, Romeo and Juliet, Hamlet
• Revize Renaissance, Drama, Romeo and Juliet, Hamlet
• Renaissance, Drama, Romeo and Juliet, Hamlet
|
|
12) |
• Explain Renaissance, Drama, Julius Caesar
• Revize Renaissance, Drama, Julius Caesar
• Renaissance, Drama, Julius Caesar
|
|
13) |
• Explain Renaissance, Drama, A Midsummer Night’s Dream
• Revize Renaissance, Drama, A Midsummer Night’s Dream
• Renaissance, Drama, A Midsummer Night’s Dream
|
|
14) |
• Explain Renaissance, John Donne
• Revize Renaissance, John Donne
• Renaissance, John Donne
|
|
15) |
FINAL EXAM
• Explain Renaissance, Drama, Marlowe, Doctor Faustus
• Revise Renaissance, Drama, Marlowe, Doctor Faustus
• Explain Renaissance, Drama, Romeo and Juliet, Hamlet
• Revise Renaissance, Drama, Romeo and Juliet, Hamlet
• Explain Renaissance, Drama, Julius Caesar
• Revise Renaissance, Drama, Julius Caesar
• Explain Renaissance, Drama, A Midsummer Night’s Dream
• Revise Renaissance, Drama, A Midsummer Night’s Dream
• Renaissance, Drama, Marlowe, Doctor Faustus
• Renaissance, Drama, Romeo and Juliet, Hamlet
• Renaissance, Drama, Julius Caesar
• Renaissance, Drama, A Midsummer Night’s Dream
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
P1.Yabancı dili; bilgiye ulaşma, bilgiyi yazılı ve sözlü olarak paylaşma ve üretme düzeylerinde kullanabilme |
4 |
2) |
P2. İngilizce Öğretmenliği alanındaki kavram ve bilimsel yöntemleri değerlendirebilme, uygulayabilme ve yorumlayabilme |
4 |
3) |
P3. Öğrencilerin sosyal ve psikolojik özelliklerini belirlemek ve onların gelişimlerini desteklemek amacıyla uygun ölçme ve değerlendirme yöntemlerini etik ilkeler ışığında uygulayabilme ve raporlaştırabilme. |
|
4) |
P4. Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ("European Computer Driving Licence", Advanced Level). |
|
5) |
P5. Evrensel, yerel ve kültürel değerlerin korunması, insan ve hayvan hakları, çevre koruma konularında yeterli bilince sahip olma ve mevcut sorunları anlayıp çözümleyebilme. |
|
6) |
P6. Öğrencilerin, gelişim, öğrenme ve öğretimlerine yönelik kuram, ilke, yöntem ve teknikleri uygulayabilme |
|
7) |
P7. Eğitim programlarının geliştirilmesi ve değerlendirilmesine yönelik, ilke, kuram, yaklaşım ve teknikleri uygulayabilme |
|
8) |
P8. Çağdaş İngilizce öğretim metot, teknik ve teorilerini özümsemiş ve onları en iyi şekilde uygulayabilmek için gerekli bilgi ve becerilerle donanmış olma, bilimsel araştırma sürecini başarıyla gerçekleştirme. |
5 |
9) |
P9. Eğitim bilimlerinin temel alanlarını bilme ve eğitimsel gelişimi sağlamada gelişim ve öğrenme psikolojisi kuram ve yaklaşımlarından yararlanabilme |
|
10) |
P10. Dil becerilerini geliştirmek amacıyla materyal geliştirebilme, halihazırda materyalleri öğrenci seviye, ilgi ve öğrenme özelliklerine göre uyarlayabilme ve değerlendirme |
|