Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Öğrencilere ders ve gerekli malzeme listesi tanıtılır.
• Dersin anahatları tartışılır.
|
Ders planı tartışılır.
Müfredat incelenir. |
2) |
• Sanatsal tekstiller, lif sanatı tanıtılır. Örnekler gösterilir.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
Sanatsal tekstiller , lif sanatı üzerine araştırma yapar.
|
3) |
• Sanatsal tekstillerin üretiminde kullanılan malzemeler ve teknileri incelenir.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
Sanatsal tekstiller , lif sanatı üzerine araştırma yapar. |
4) |
• Proje belirlenir.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulsma ve kişisel yaklaşımlar
Öğrencilerden projeleri için lif sanatı ile ilgili (malzeme, teknik ve biçimlendirme konusunda) ön çalışma ve çözümlemeler yapmaları istenir.
|
5) |
• Belirlenen proje doğrultusunda ön çalışmalar yapılır.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulsma ve kişisel yaklaşımlar
Öğrencilerden projeleri için lif sanatı ile ilgili (malzeme, teknik ve biçimlendirme konusunda) ön çalışma ve çözümlemeler yapar. |
6) |
• Belirlenen proje doğrultusunda ön çalışmalar yapılır.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulsma ve kişisel yaklaşımlar
Öğrencilerden projeleri için lif sanatı ile ilgili (malzeme, teknik ve biçimlendirme konusunda) ön çalışma ve çözümlemeler yapar. |
7) |
• Projede kullanılacak malzeme ve teknik üzerine araştırma ve eskiz çalışmaları yapılır.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Öğrenciler proje için eskiz çalışması yapar.
|
8) |
• Ara Sınav
|
Dosya değerlendirmesi yapılır |
9) |
• Projede kullanılacak malzeme ve teknik üzerine araştırma ve eskiz çalışmaları yapılır
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Öğrenciler proje için eskiz çalışması yapar.
|
10) |
• Proje uygulama çalışmaları başlar.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Öğrencilerden projeleri için lif sanatı ile ilgili (malzeme, teknik ve biçimlendirme konusunda) ön çalışma ve çözümlemeler yapar.
|
11) |
• Proje uygulama çalışmaları devam eder.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Öğrencilerden projeleri için lif sanatı ile ilgili (malzeme, teknik ve biçimlendirme konusunda) ön çalışma ve çözümlemeler yapar.
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Öğrencilerden projeleri için lif sanatı ile ilgili (malzeme, teknik ve biçimlendirme konusunda) ön çalışma ve çözümlemeler yapar. |
12) |
• Proje uygulama çalışmaları devam eder.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Öğrencilerden projeleri için lif sanatı ile ilgili (malzeme, teknik ve biçimlendirme konusunda) ön çalışma ve çözümlemeler yapar.
|
13) |
• Proje uygulama çalışmaları tamamlanır.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Proje sunumları için hazırlık yapılır.
|
14) |
• Proje uygulama çalışmaları tamamlanır.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Proje sunumları için hazırlık yapılır.
|
14) |
• Proje uygulama çalışmaları tamamlanır.
• Sanatsal tekstiller , lif sanatı
|
Araştırma, tartışma, uygulama ve kişisel yaklaşımlar
Proje sunumları için hazırlık yapılır.
|
15) |
• Final Sınavı
Proje sunumu yapılır.
|
Dönem sonu değerlendirmesi yapılır. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
-Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
1 |
1) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır. |
|
2) |
- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
|
3) |
- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
4) |
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
|
5) |
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma |
|
6) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır. |
|
7) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
10) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
11) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
12) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
13) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
14) |
Final |
|