ENG112 English IIİstanbul Okan ÜniversitesiAkademik Programlar Moda TasarımıÖğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Moda Tasarımı
Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: ENG112
Ders İsmi: English II
Ders Yarıyılı: Bahar
Ders Kredileri:
Teorik Pratik Kredi AKTS
2 2 3 4
Öğretim Dili: TR-EN
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Genel Havuz
Dersin Seviyesi:
Lisans TYYÇ:6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey EQF-LLL:6. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: E-Öğrenme
Dersin Koordinatörü: Öğr.Gör. ZEYNEP GÜLER
Dersi Veren(ler): Öğr.Gör. CEM AKSİNER
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Öğrencilerin temel İngilizce yetilerini geliştirmek.
Dersin İçeriği: Bu ders ENG111 dersinin devamı niteliğindedir ve yine internet üzerinden verilmektedir. Devam dersi olarak planlandığından, öğrencilerin dört temel alandaki mevcut dil becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Öğrenciler yeni dilbilgisi konuları öğrenmeye devam ederken, okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini zenginleştireceklerdir. Bu dersin sonunda öğrenciler, yön tarif edebilecek, insanları ve resimleri tasvir edebilecek, karşılaştırmalar yapabilecek, şimdiki ve gelecek zaman hakkında konuşabilecektir.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Öğrenme Kazanımları
1 - Bilgi
Kuramsal - Olgusal
2 - Beceriler
Bilişsel - Uygulamalı
3 - Yetkinlikler
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
1) Dinleme ve okuma yeteneğini geliştirmek.
2) Konuşma ve yazma yeteneğini geliştirmek.
3) Dinleme ve okuma yeteneğini geliştirmek.
4) Konuşma ve iletişim yeteneğini geliştirmek.
5) Dinleme ve okuma yeteneklerini geliştirmek.
6) Konuşma ve iletişim yeteneğini geliştirmek.
7) Dinleme ve yazma yeteneklerini geliştirmek.
8) Konuşma ve yazma yeteneğini geliştirmek.
9) Dinleme ve okuma yeteneklerini geliştirmek.
10) Konuşma ve yazma yeteneğini geliştirmek.
11) Dinleme ve okuma yeteneklerini geliştirmek.
12) Konuşma ve yazma yeteneğini geliştirmek.
Öğrenme Yetkinliği
Alana Özgü Yetkinlik
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Introduction
2) "Seasons / Weather/ Sports and exercise with play, do and go " Textbook
3) "Common responses to good and bad news " Textbook
4) "Clothing and accessories / jewelry / colors / shopping expressions" Textbook
5) "time to think' expressions / 'Conversation sounds'" Textbook
6) "Sightseeing activities / Countries/ Regions" Textbook
7) "Languages/ Nationalities " Textbook
8) Midterm
9) "Simple past irregular verbs / Time expressions for the past" Textbook
10) "Fixed expressions " Textbook
11) "Adjectives to describe feelings" Textbook
12) "Expressions with go and get " Textbook
13) "Foods and food groups /Expressions for eating habits" Textbook
14) "Adjectives to describe restaurants" Textbook
15) Revision
16) Final

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Touchstone 1
Diğer Kaynaklar: Online materials and worksheets

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Ders Öğrenme Kazanımları

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Program Kazanımları
1) Moda disiplininin evrimi ve güncel moda sistemi hakkında bilgi sahibi olma.
2) Tekstil teknolojileri ve üretim yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma.
3) Topluluk önünde gelişmiş konuşma becerisi ve sunum kabiliyeti geliştirme.
4) Çalışma ortamında ve uygulama süreçlerinde sorumluluk alabilme, karşılaşılan sorunlara çözüm üretebilme ve ekip çalışmasında yatkın olma.
5) Birlikte çalıştığı ekip üyeleri ve sorumluluğu altında çalışanlarla düzgün iş ilişkileri kurabilme; ekibini yönlendirme ve yönetme becerilerine sahip olma.
6) Zaman yönetimi ve hareket planı yaparak üzerinde çalıştığı işi sonuçlandırma becerisi

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Moda disiplininin evrimi ve güncel moda sistemi hakkında bilgi sahibi olma.
2) Tekstil teknolojileri ve üretim yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma. 4
3) Topluluk önünde gelişmiş konuşma becerisi ve sunum kabiliyeti geliştirme. 3
4) Çalışma ortamında ve uygulama süreçlerinde sorumluluk alabilme, karşılaşılan sorunlara çözüm üretebilme ve ekip çalışmasında yatkın olma. 3
5) Birlikte çalıştığı ekip üyeleri ve sorumluluğu altında çalışanlarla düzgün iş ilişkileri kurabilme; ekibini yönlendirme ve yönetme becerilerine sahip olma.
6) Zaman yönetimi ve hareket planı yaparak üzerinde çalıştığı işi sonuçlandırma becerisi 4

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Anlatım
Ders
Okuma
Ödev

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama)
Ödev

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Küçük Sınavlar 6 % 30
Ödev 2 % 20
Final 1 % 50
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 50
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 50
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı İş Yükü
Ders Saati 14 28
Uygulama 14 84
Ödevler 2 4
Küçük Sınavlar 6 6
Final 1 1
Toplam İş Yükü 123