Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bu derstemodern görüntüleme cihazları olan Multi Slice BT cihazları ve MRG cihazlarının yapısı ve Kullanılan alanlar hakınd bilgi vermektir. |
TıpTeknikerlerine Yönelik Temel Radyolojik Kavramlar
İhsan Kuru
Güneş Tıp Kitabevleri-2016
ISBN-978-975-277-630-2
,2-TıpTeknikerlerine Yönelik Temel Radyolojik Kavramlar güncel genişletilmiş ikinci baskı
İhsan Kuru
Güneş Tıp Kitabevleri-2019
ISBN-978-975-277-743-9
3-CLARK’ın Radyoloji Teknikerleri için El Kitabı (Direkt grafi çekim pozisyonları)
Çeviri Editörü DR. İhsan Kuru
Güneş Tıp Kitabevi-2019
|
2) |
Dersin genel amacı ve hedefi hakkında bilgi verir.
• Müfredat içeriği
• Kurstaki konular hakkında genel bilgiler |
Tıp teknikerlerine yönelik Temel Radyolojik Kavramlar
TıpTeknikerlerine Yönelik Temel Radyolojik Kavramlar
İhsan Kuru
Güneş Tıp Kitabevleri-2016
ISBN-978-975-277-630-2
TıpTeknikerlerine Yönelik Temel Radyolojik Kavramlar Genişletilmiş 2. baskı
İhsan Kuru
Güneş Tıp Kitabevleri-2019
ISBN-978-975-277-743-9
|
3) |
Kontrast madde kullanımları. Endikasyonları ve Kontraendikasyonları. |
Tıp teknikerlerine yönelik Temel Radyolojik Kavramlar
TıpTeknikerlerine Yönelik Temel Radyolojik Kavramlar
İhsan Kuru
Güneş Tıp Kitabevleri-2016
ISBN-978-975-277-630-2
TıpTeknikerlerine Yönelik Temel Radyolojik Kavramlar Genişletilmiş 2. baskı
İhsan Kuru
Güneş Tıp Kitabevleri-2019
ISBN-978-975-277-743-9
|
4) |
|
|
4) |
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
-Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak temel düzeyde güncel bilgi içeren ders kitapları, uygulama araçları ve diğer kaynaklarla desteklenen teorik ve pratik bilgilere sahip olur. |
|
2) |
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve uygulamaları kullanarak verileri yorumlayabilir, değerlendirebilir, problemleri tanımlayabilir, analiz yapabilir, kanıta dayalı çözümler üretebilir.
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
|
3) |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
4 |
4) |
- Alanında bağımsız olarak temel düzeyde çalışmalar yürütür.
- Alanındaki uygulamalarda karşılaşılan beklenmedik karmaşık sorunların çözümü için ekip üyesi olarak sorumluluk almak.
- Bir proje kapsamında astlarının gelişimine yönelik faaliyetler yürütmek. |
|
5) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|
6) |
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|