Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Major 9'lu akorların tanıtımı. Belirlenen tonlarda 9'lu akor kurulumları. |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
2) |
Major 9'lu akorlarda bağlantı kuralları
Major 9'lu akorların 1.çevriminin tanıtılması |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
3) |
Major 9'lu akorlarda bağlantı kuralları Major 9'lu akorların 2.çevriminin tanıtılması |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
4) |
Akor bağlantılarında istisnalar Major''lu akorların 3.çevriminin tanıtılması |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
5) |
Minör 9'lu akorunun esas halde kurulumu |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
6) |
Minör 9'lu akorlarda bağlantı kuralları Minör 9'lu akorların 1.çevriminin tanıtılması |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
7) |
9'lu akor bağlantıları hakkında genel tekrar. |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
8) |
Vize Sınavı |
|
9) |
9'lu akorların şifrelenmesi ve bu bağlamda çalışmalar |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
10) |
Minör 9'lu akorlarda bağlantı kuralları Minör 9'lu akorların 2.çevriminin tanıtılması |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
11) |
Minör 9'lu akorlarda bağlantı kuralları Minör 9'lu akorların 3.çevriminin tanıtılması |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
12) |
9'lu akorlarda kök sesin atılması, bağlantı kuralları, istisnai durumlar. |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
13) |
9'lu akorlarda bas partisi realizasyonu - 1 |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
14) |
9'lu akorlarda bas partisi realizasyonu - 2 |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
15) |
9'lu akorlarda şan partisi realizasyonu
|
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
16) |
Final Sınavı |
Théodore DUBOIS
Nurhan CANGAL
Ahmet Adnan Saygun |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
5 |
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
|
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|