Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Folklor Bibliyografyaları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
2) |
Folklor Ansiklopedileri |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
3) |
Folklor Sözlükleri |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
4) |
Folklor ve Halk Edebiyatı ilişkisi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
5) |
Folklor ve Halk Oyunları ilişkisi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
6) |
Folklor ve Halk Müziği İlişkisi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
7) |
Folklor ve Halk Tiyatrosu İlişkisi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Folklor ve İnanç İlişkisi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
10) |
Halk Bilimi Kuramları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
11) |
Halk Bilimi Kuramları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
12) |
Halk Bilimi Kuramları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
13) |
Halk Bilimi Kuramları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
14) |
Halk Bilimi Kuramları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
15) |
Final Sınavı |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
16) |
Final Sınavı |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
5 |
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
5 |
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
5 |
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
5 |
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
5 |
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
5 |
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
5 |
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
5 |
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
5 |