Pilotaj (İngilizce) | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | FT103 | ||||||||
Ders İsmi: | Introduction to Civil Aviation | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | EN | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | |||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi EVREN ÖZŞAHİN | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Prof. Dr. KAMİL NECDET AR UĞUR EKER CENGİZ MESUT BÜKEÇ |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Sivil havacılık sektöründe faaliyet gösteren kurum ve kuruluşların işleyişini genel bir perspektifle öğretmektir. |
Dersin İçeriği: | SİVİL HAVACILIK TANIMLARI VE HAVACILIK TARİHİ HAVACILIK ENDÜSTRİSİNİN GELİŞİMİ PAZARLAMA KAVRAMININ GELİŞİMİ UÇAK GENEL BİLGİSİ TEMEL AERODİNAMİK HAVALİMANLARI HAVALİMANI OPERASYONLARI |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | SİVİL HAVACILIK TANIMLARI VE HAVACILIK TARİHİ | |
2) | SİVİL HAVACILIK TANIMLARI VE HAVACILIK TARİHİ | |
3) | HAVACILIK ENDÜSTRİSİNİN GELİŞİMİ | |
4) | HAVACILIK ENDÜSTRİSİNİN GELİŞİMİ | |
5) | PAZARLAMA KAVRAMININ GELİŞİMİ | |
6) | PAZARLAMA KAVRAMININ GELİŞİMİ | |
7) | ara sınav | |
8) | UÇAK GENEL BİLGİSİ | |
9) | UÇAK GENEL BİLGİSİ | |
10) | UÇAK GENEL BİLGİSİ | |
11) | TEMEL AERODİNAMİK | |
12) | HAVALİMANLARI | |
13) | HAVALİMANLARI | |
14) | HAVALİMANI OPERASYONLARI | |
15) | HAVALİMANI OPERASYONLARI | |
16) | final sınavı |
Ders Notları / Kitaplar: | Introduction to Civil Aviation, Nawal K. Taneja |
Diğer Kaynaklar: | Introduction to Civil Aviation, Nawal K. Taneja |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
---|---|
Program Kazanımları | |
1) Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme ve güncel gelişmeleri takip etme. | |
2) Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme ve güncel gelişmeleri takip etme. | 3 |
2) | Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. | 3 |
Bireysel çalışma ve ödevi | |
Ders | |
Ödev | |
Soru cevap/ Tartışma |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) | |
Ödev |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Final | 1 | % 60 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 42 |
Ara Sınavlar | 1 | 3 |
Final | 1 | 3 |
Toplam İş Yükü | 48 |