Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
2) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
3) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
4) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
5) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
6) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
7) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
8) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
9) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
10) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
11) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
12) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
13) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
14) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
15) |
iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması |
yok |
16) |
final |
final |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İç mimarlık alanında tasarım ve üretim yöntemlerinde kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir |
5 |
2) |
Sanatsal ve kültürel değerleri tasarım sürecinde kullanır |
5 |
3) |
İç mimarlık alanında malzeme ve üretim teknolojilerine ilişkin çağdaş bilgileri kullanır |
5 |
4) |
Tasarım sorunlarını, eleştirel bir bakış açısı ve analitik düşünerek, özgün çözümlere ulaştırma becerisine sahiptir |
5 |
5) |
İç mimarlık ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
5 |
6) |
İç mimarlık eğitiminde edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
5 |
7) |
İç mimarlık alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
5 |