İÇT563 İç Mekan Tasarımında Sürdürülebilirlikİstanbul Okan ÜniversitesiAkademik Programlar İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (YL) (Tezsiz)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (YL) (Tezsiz)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: İÇT563
Ders İsmi: İç Mekan Tasarımında Sürdürülebilirlik
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
Teorik Pratik Kredi AKTS
3 0 3 6
Öğretim Dili: TR
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Bölüm Seçmeli
Dersin Seviyesi:
Yüksek Lisans TYYÇ:7. Düzey QF-EHEA:2. Düzey EQF-LLL:7. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Dr.Öğr.Üyesi DONYA DALIRNAGHADEH
Dersi Veren(ler):
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: iç Mekan Tasarımında Sürdürülebilirlik
Dersin İçeriği: iç Mekan Tasarımında Sürdürülebilirlik

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Öğrenme Kazanımları
1 - Bilgi
Kuramsal - Olgusal
1) kuramsal
2 - Beceriler
Bilişsel - Uygulamalı
1) uygulama
3 - Yetkinlikler
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Öğrenme Yetkinliği
Alana Özgü Yetkinlik
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
2) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
3) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
4) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
5) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
6) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
7) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
8) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
9) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
10) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
11) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
12) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
13) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
14) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
15) iç mekan tasarımında sürdürülebilirlik kavramı ile ilgili uygulama çalışması yok
16) final final

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: makale
Diğer Kaynaklar: articles

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Ders Öğrenme Kazanımları

1

2

Program Kazanımları
1) İç mimarlık alanında tasarım ve üretim yöntemlerinde kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir
2) Sanatsal ve kültürel değerleri tasarım sürecinde kullanır
3) İç mimarlık alanında malzeme ve üretim teknolojilerine ilişkin çağdaş bilgileri kullanır
4) Tasarım sorunlarını, eleştirel bir bakış açısı ve analitik düşünerek, özgün çözümlere ulaştırma becerisine sahiptir
5) Proje uygulamaları aşamasında üretime katılım ve mesleki deneyim gösterir
6) Öğrenmenin önemini benimseyerek, bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkında sürekli kendini geliştirir
7) Meslek etiği ve ilgili kanun, yönetmelikler hakkında bilgi ve bilinç sahibidir

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) İç mimarlık alanında tasarım ve üretim yöntemlerinde kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir 5
2) Sanatsal ve kültürel değerleri tasarım sürecinde kullanır 5
3) İç mimarlık alanında malzeme ve üretim teknolojilerine ilişkin çağdaş bilgileri kullanır 5
4) Tasarım sorunlarını, eleştirel bir bakış açısı ve analitik düşünerek, özgün çözümlere ulaştırma becerisine sahiptir 5
5) Proje uygulamaları aşamasında üretime katılım ve mesleki deneyim gösterir 5
6) Öğrenmenin önemini benimseyerek, bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkında sürekli kendini geliştirir 5
7) Meslek etiği ve ilgili kanun, yönetmelikler hakkında bilgi ve bilinç sahibidir 5

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Bireysel çalışma ve ödevi

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Bireysel Proje

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Final 1 % 100
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 100
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Final 1 100 100
Toplam İş Yükü 100