Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin temel hedeflerinin anlatılması ve öğrenci görüşlerinin dinlenmesi |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
2) |
Spor sponsorluğunun diğer bilimlerle ilişkisi |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
3) |
Spor sponsorluğunun ilgili bilim dalları |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
4) |
Spor sponsorluğunun felsefesi |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
5) |
Spor sponsorluğunun yönetimi |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
6) |
Spor sponsorluğunun psikolojisi |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
7) |
Spor sponsorluğunun türleri |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
8) |
Spor sponsorluğunda Örgütsel davranış |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
9) |
ARASINAV |
ARASINAV |
10) |
Kamu kuruluşlarında Spor sponsorluğu |
• Pedersen P, Thibault L. (2014). Contemporary Sport Management. 5th. Edition, Human Kinetics, USA. |
11) |
Spor sponsorluğunda Öğrenen organizasyonlar |
• O’Connell S, Cuthbertson B, Goins T. (2015). Leadership in Recreation and Leisure Services 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
12) |
Spor sponsorluğunda İnsan Kaynakları Yönetimi |
• O’Connell S, Cuthbertson B, Goins T. (2015). Leadership in Recreation and Leisure Services 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
13) |
Spor sponsorluğunda Pazarlama Modelleri |
• O’Connell S, Cuthbertson B, Goins T. (2015). Leadership in Recreation and Leisure Services 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
14) |
FİNAL |
FİNAL |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmaktadır. |
4 |
2) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilmekte ve alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmektedir. |
2 |
3) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etmektedirler. |
3 |
4) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmekte ve alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmektedirler.
|
2 |
5) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilmekte ve alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmektedirler. |
5 |