Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (YL) (Tezsiz) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu: | FTR600 | ||||||||
Ders İsmi: | Bitirme Projesi | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu Ders | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. EMİNE ATICI | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Doç. Dr. EMİNE ATICI Dr.Öğr.Üyesi AHMET CÜNEYT AKGÖL Prof. Dr. MUSTAFA ERDİNÇ TELATAR |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Bu dersin sonunda, öğrenciler: • Takım çalışması becerisi geliştirebilir. • Araştırma esnasında ortaya çıkan problemleri çözebilir. • Mesleki pratikleri ile ilgili eksiklerinin farkına varabilir. |
Dersin İçeriği: | Proje Etik kurul Sunum |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | İstatistiksel analiz | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
1) | Proje konusunu belirleme. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
2) | • Proje konusunu belirleme. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
3) | • Proje konusunu belirleme. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
4) | Proje konusunu belirleme. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
5) | Proje özeti ve etik kurul raporlarının hazırlanması. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
6) | Proje özeti ve etik kurul raporlarının hazırlanması. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
6) | Proje konusunu belirleme. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
7) | Verilerin toplanması. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
8) | Verilerin toplanması. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
9) | Verilerin toplanması. | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
10) | İstatistiksel analiz | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
11) | İstatistiksel analiz | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
12) | İstatistiksel analiz | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
13) | İstatistiksel analiz | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
15) | İstatistiksel analiz | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
15) | Proje sunumu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
Ders Notları / Kitaplar: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
Diğer Kaynaklar: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
---|---|---|
Program Kazanımları |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |
Anlatım | |
Problem Çözme | |
Proje Hazırlama |
Bireysel Proje | |
Sunum | |
Raporlama |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Projeler | 1 | % 50 |
Seminer | 1 | % 20 |
Final | 1 | % 30 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 70 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 30 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Sunum / Seminer | 1 | 30 | 30 |
Proje | 1 | 50 | 50 |
Final | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 100 |