Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Yetkililerle tanıştırma |
|
1) |
Yetkililerle tanıştırma
Kliniğe ve çalışanlara oryantasyonunun takibi
Bölüm organizasyonuna adapte olma
Uygulamalara katılma Participation in practice
Nükleer Tıp laboratuvar çalışmalarına katılma
Hasta takiplerinin ve enjeksiyon uygulamalarına katılma
Radyoaktiviteyi hazırlama becerisi
Radyoaktivite ve kontaminasyon prensiplerine dikkati
Hastayı çekimlere alma ve cihazı kullanma
Nükleer Tıp uygulamalarını birebir katılarak hastane ortamında öğrenmesi Kliniği tanıması ve oryantasyon eğitimi çalışma koşullarını bilmesi hasatayı kliniğe alam anamnez alma radyoaktivite hazırlamayı öğrenme radyasyondan korunarak çalışma tekniklerini uygulama Hasta çekimlerini öğrenmesi ve uygulaması |
|
2) |
Kliniğe ve çalışanlara oryantasyonunun takibi |
|
3) |
Bölüm organizasyonuna adapte olma |
|
4) |
Uygulamalara katılma |
|
5) |
Nükleer Tıp laboratuvar çalışmalarına katılma |
|
6) |
Hasta takiplerinin ve enjeksiyon uygulamalarına katılma |
|
7) |
Radyoaktiviteyi hazırlama becerisi |
|
8) |
Sınav dönemi |
|
9) |
Radyoaktivite ve kontaminasyon prensiplerine dikkati |
|
10) |
Hastayı çekimlere alma ve cihazı kullanma |
|
11) |
Nükleer Tıp uygulamalarını birebir katılarak hastane ortamında öğrenmesi
Kliniği tanıması ve oryantasyon eğitimi
çalışma koşullarını bilmesi
hasatayı kliniğe alam anamnez alma
radyoaktivite hazırlamayı öğrenme
radyasyondan korunarak çalışma tekniklerini uygulama
Hasta çekimlerini öğrenmesi ve uygulaması |
|
11) |
Hastayı bilgi ve eğitim verme |
|
12) |
Klinikte deontoloji ve etik davranışların gözlemlenmesi |
|
13) |
Krizi Yönetme |
|
14) |
Çalışma saatlerine ve günlerine uyum |
|
15) |
Sınav |
|
16) |
Sınav |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
|
1) |
-Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
1 |
3) |
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
1 |
4) |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
1 |
5) |
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilm |
1 |
6) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
1 |