| Radyoterapi | |||||
| Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey | ||
| Ders Kodu: | SHT208 | ||||||||
| Ders İsmi: | Mezuniyet Projesi | ||||||||
| Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
| Ders Kredileri: |
|
||||||||
| Öğretim Dili: | TR | ||||||||
| Ders Koşulu: | |||||||||
| Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
| Dersin Türü: | Zorunlu Ders | ||||||||
| Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
| Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
| Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi İSMAİL BAL | ||||||||
| Dersi Veren(ler): |
Dr.Öğr.Üyesi HALİL SOYAL Dr.Öğr.Üyesi DİDEM ÖZKAN Dr.Öğr.Üyesi MÜGE SÖYLEYİCİ ÇERGEL Dr.Öğr.Üyesi TUĞBA ŞAŞMAZ KURU Öğr.Gör. FUNDA AYRA Dr.Öğr.Üyesi FAZİLET ÖZDENOĞLU Dr.Öğr.Üyesi SEVCAN AKTAR UÇAR Dr.Öğr.Üyesi CÜNEYT BAŞBUĞU Dr.Öğr.Üyesi ŞÜKRAN CENİKLİ BAŞEREN Dr.Öğr.Üyesi LÜTFİ İHSAN KURU Öğr.Gör. MERYEM PAYDAŞ Dr.Öğr.Üyesi RAİFE AŞIK Dr.Öğr.Üyesi MUCİZE SARIHAN Dr.Öğr.Üyesi HATİCE SEMRİN TİMLİOĞLU İPER Öğr.Gör. MELAHAT ÇAMCI Dr.Öğr.Üyesi İSMAİL BAL Dr.Öğr.Üyesi NAZLI KAYA Dr.Öğr.Üyesi ÖZLEM AKGÖL Dr.Öğr.Üyesi HAVVA PALACI Prof. Dr. OSMAN YÜCEL Öğr.Gör. SEVTAP EZER AY Dr.Öğr.Üyesi MEHTAP ATASEVEN BULUN Dr.Öğr.Üyesi DİDAR AYGÜN GÜLHAN Doç. Dr. ONUR YARAR Dr.Öğr.Üyesi TÜRKAN ÖZGÜL Öğr.Gör. NURAY ASLAN Öğr.Gör. ESENGÜL KAŞIKÇI TÜRKER Dr.Öğr.Üyesi AYSE DUDU KILINÇ Öğr.Gör. AYŞENUR DEMİREL Öğr.Gör. FULDEN TUNÇ GENÇ Öğr.Gör. BEKİR KÜRŞAT AYDIN Öğr.Gör. MERVE GİRAY Dr.Öğr.Üyesi ERDAL OĞUZ KAYA Öğr.Gör. RABİA GÜLNUR YILMAZER SERBES Öğr.Gör. AYKUT KARADEMİR Öğr.Gör. DAMLA EKİN YÜZER |
||||||||
| Dersin Yardımcıları: |
| Dersin Amacı: | • Alanındaki tüm bilgilerini analiz eder • Eğitimi boyunca edindiği teorik, pratik ve kavramsal tüm bilgilerini tanımlar • Alanında edindiği tüm teorik bilgilerini uygular. |
| Dersin İçeriği: | Bitirme projesi dersinde öğrencilerin önceki derslerde edindikleri bilgi ve becerileri kullanarak karmaşık bir sistemi, sistem bileşenini veya süreci tasarlamaları istenmektedir. Proje konusunun araştırılması, incelenmesi ve sonuçlandırılmasında, bölümün program çıktılarının karşılanmasının yanı sıra ekonomik hususlar, çevre sorunları, sürdürülebilirlik, üretilebilirlik, etik, sağlık, güvenlik, sosyal ve politik sorunlar gibi gerçekçi koşulları dikkate alarak çözüm önerileri getirilir. Bitirme projeleri, öncelikle ülke ve bölge gereksinimlerine yönelik alanlarda ve sanayi kuruluşları ile işbirliği çerçevesinde yürütülür. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
| 1) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 2) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 3) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 4) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 5) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 6) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 7) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 8) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 9) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 9) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 10) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 11) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 12) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 13) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| 14) | Mezuniyet projesi kapsamında rapor yazma tekniklerini tanımlar. | Yok |
| Ders Notları / Kitaplar: | Yok |
| Diğer Kaynaklar: | Yok |
| Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
3 |
|||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Program Kazanımları | ||||||||||||||
| 1) Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak sağlık alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | ||||||||||||||
| 2) Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma. | ||||||||||||||
| 3) Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | ||||||||||||||
| 4) Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. | ||||||||||||||
| 5) Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | ||||||||||||||
| 6) Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | ||||||||||||||
| 7) Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | ||||||||||||||
| 8) Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | ||||||||||||||
| 9) Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | ||||||||||||||
| 10) Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | ||||||||||||||
| 11) Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | ||||||||||||||
| 12) Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | ||||||||||||||
| 13) Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | ||||||||||||||
| 14) Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | ||||||||||||||
| 15) Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | ||||||||||||||
| Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
| Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
| 1) | Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak sağlık alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | |
| 2) | Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma. | |
| 3) | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | |
| 4) | Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. | |
| 5) | Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | |
| 6) | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | |
| 7) | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | |
| 8) | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | |
| 9) | Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | |
| 10) | Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | |
| 11) | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | |
| 12) | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | |
| 13) | Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | |
| 14) | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | |
| 15) | Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
| Grup çalışması ve ödevi | |
| Rapor Yazma | |
| Soru cevap/ Tartışma | |
| Tez Hazırlama | |
| Uygulama (Modelleme, Tasarım, Maket, Simülasyon, Deney vs.) | |
| Örnek olay çalışması | |
| Staj/Yerinde Uygulama |
| Bireysel Proje | |
| Raporlama | |
| Tez Sunma | |
| Staj/ Yerinde Uygulama Değerlendirmesi |
| Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
| Final | 1 | % 100 |
| Toplam | % 100 | |
| YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
| YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 100 | |
| Toplam | % 100 | |
| Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
| Ders Saati | 15 | 1 | 15 |
| Uygulama | 1 | 15 | 15 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışması | 1 | 15 | 15 |
| Sunum / Seminer | 1 | 15 | 15 |
| Proje | 1 | 15 | 15 |
| Final | 1 | 15 | 15 |
| Toplam İş Yükü | 90 | ||