Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (YL) (Tezsiz) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu: | FTR513 | ||||||||
Ders İsmi: | Pediatrik Rehabilitasyon | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Bölüm Seçmeli | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. EMİNE ATICI | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Dr.Öğr.Üyesi DERYA AZİM Doç. Dr. MEHMET YANARDAĞ |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Bu dersin sonunda öğrenciler; Prenatal, postnatal nedenlere bağlı olarak çocuklarda görülebilecek bozuklukları, aktivite kısıtlanmalarını fizyoterapi ve rehabilitasyon yaklaşımlarını öğrenir |
Dersin İçeriği: | Serebral Palsi değerlendirme yöntemleri Down sendromu Muskuler distrofiler Otizm |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Serebral Palsi | Pediatric Physical Therapy,Lippincott Williams & Wilkins |
2) | Serebral Palsi | Pediatric Physical Therapy,Lippincott Williams & Wilkins |
3) | Serebral Palsi | Pediatric Physical Therapy,Lippincott Williams & Wilkins |
4) | Serebral Palside Yürüme Analizi | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
5) | Down Sendromu | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
6) | Down sendromu | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
7) | muskuler distrofi | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
8) | Vize sınavı | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
9) | Otizm | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
10) | Otizm | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
11) | Vaka çalışmaları Öğrenci sunumları Literatür Derleme Sunumları | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
12) | Vaka çalışmaları Öğrenci sunumları Literatür Derleme Sunumları | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
13) | Vaka çalışmaları Öğrenci sunumları Literatür Derleme Sunumları | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
14) | Vaka çalışmaları | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
15) | Final sınavı | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins |
Ders Notları / Kitaplar: | Pediatric Physical Therapy, Lippincott Williams & Wilkins, 2015 |
Diğer Kaynaklar: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
---|---|---|
Program Kazanımları |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) | |
Ödev | |
Sunum |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ödev | 3 | % 30 |
Projeler | 1 | % 20 |
Ara Sınavlar | 1 | % 20 |
Final | 1 | % 30 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 70 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 30 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 16 | 80 |
Sunum / Seminer | 16 | 80 |
Final | 16 | 80 |
Toplam İş Yükü | 240 |