Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Geçmiş dönem tekrarı
• Bağlamada farklı düzenlerden örneklerin dinletilmesi
• Bağlamada misget düzeninin gösterilmesi
• Bağlamada misget düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
|
|
2) |
• Bağlamada misget düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
• Bağlamada misget düzeninde öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
|
|
3) |
• Bağlamada misget düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
• Bağlamada misget düzeninde öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
|
|
4) |
• Bağlamada misget düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
• Bağlamada misget düzeninde Ankara tavrında eser icrası
|
|
5) |
• Bağlamada müstezat düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
• Bağlamada müstezat düzeninde öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
6) |
• Bağlamada müstezat düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
• Bağlamada müstezat düzeninde öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
7) |
• Bağlamada müstezat düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
• Bağlamada müstezat düzeninde öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
7) |
• Bağlamada müstezat düzeninde esere uygun egzersiz çalışmaları
• Bağlamada müstezat düzeninde öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
8) |
• ARA SINAV
• Bağlamada misget düzeninde öğrencinin düzeyine uygun eser icrası
• Bağlamada müstezat düzeninde öğrenci düzeyine uygun eser icrası
|
|
9) |
• Bağlama düzeninde tavırlı eser icrasına uygun egzersiz çalışması
• Bağlama düzeninde tavırlı eser icrası
|
|
10) |
• Bağlama düzeninde tavırlı eser icrasına uygun egzersiz çalışması
• Bağlama düzeninde tavırlı eser icrası
|
|
11) |
• Bozuk düzende tavırlı eser icrasına uygun egzersiz çalışması
• Bozuk düzende tavırlı eser icrası
|
|
12) |
• Bozuk düzende tavırlı eser icrasına uygun egzersiz çalışması
• Bozuk düzende tavırlı eser icrası
|
|
13) |
• Bozuk düzende tavırlı eser icrasına uygun egzersiz çalışması
• Bozuk düzende tavırlı eser icrası
|
|
14) |
• Bağlama düzeninde tavırlı eser icrası
• Bozuk düzende tavırlı eser icrası
|
|
15) |
• Bağlama düzeninde tavırlı eser icrası
• Bozuk düzende tavırlı eser icrası
|
|
16) |
• FİNAL SINAVI
• Bağlama düzeninde tavırlı eser icrası
• Bozuk düzende tavırlı eser icrası
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|