Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders planı tartışılır. |
- |
2) |
Geç Paleotik dönem, Neolitik dönem
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar |
- |
3) |
Mısır uygarlığı
İlk Sanatsal Uygarlıklar
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
4) |
• Batı Asya Uygarlığı
• İlk Sanatsal Uygarlıklar
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
5) |
• Ege Uygarlıkları
• İlk Sanatsal Uygarlıklar
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
6) |
• Eski Yunanistan, Roma dünyası
• Akdenizin Klasik Uygarlıkları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
6) |
• Eski Yunanistan, Roma dünyası
• Akdenizin Klasik Uygarlıkları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
6) |
• Eski Yunanistan, Roma dünyası
• Akdenizin Klasik Uygarlıkları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
7) |
• Roma erken hiristiyan sanatı, Bizans sanatı
• Hiristiyan Sanatının ilk Formları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
8) |
• Ara sınav |
- |
9) |
Roman sanatı, Gotik sanat
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar |
- |
10) |
• Başlangıç dönemi, Ortaçağ dönemi, Modern dönem,
• İslam Sanatının Evrimi
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
11) |
• İtalya, Fransa
• 16. yüzyılda Avrupada Rönesans
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
12) |
• Barok Avrupa
• Barok Dönem
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
13) |
• Fransada Sanat, Fransanın dışında batı sanatı
• 19. yüzyıl bulanımı
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
14) |
• Fransada Sanat, Fransanın dışında batı sanatı
• 19. yüzyıl bulanımı
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
15) |
• Final Sınavı |
- |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
|
2) |
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme |
|
3) |
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
4) |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
|
5) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|
6) |
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
|