Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders planı tartışılır. |
- |
2) |
Geç Paleotik dönem, Neolitik dönem
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar |
- |
3) |
Mısır uygarlığı
İlk Sanatsal Uygarlıklar
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
4) |
• Batı Asya Uygarlığı
• İlk Sanatsal Uygarlıklar
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
5) |
• Ege Uygarlıkları
• İlk Sanatsal Uygarlıklar
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
6) |
• Eski Yunanistan, Roma dünyası
• Akdenizin Klasik Uygarlıkları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
6) |
• Eski Yunanistan, Roma dünyası
• Akdenizin Klasik Uygarlıkları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
6) |
• Eski Yunanistan, Roma dünyası
• Akdenizin Klasik Uygarlıkları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
7) |
• Roma erken hiristiyan sanatı, Bizans sanatı
• Hiristiyan Sanatının ilk Formları
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
8) |
• Ara sınav |
- |
9) |
Roman sanatı, Gotik sanat
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar |
- |
10) |
• Başlangıç dönemi, Ortaçağ dönemi, Modern dönem,
• İslam Sanatının Evrimi
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
11) |
• İtalya, Fransa
• 16. yüzyılda Avrupada Rönesans
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
12) |
• Barok Avrupa
• Barok Dönem
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
13) |
• Fransada Sanat, Fransanın dışında batı sanatı
• 19. yüzyıl bulanımı
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
14) |
• Fransada Sanat, Fransanın dışında batı sanatı
• 19. yüzyıl bulanımı
Teorik, sınıf katılımı, araştırma, tartışma ve kişisel yaklaşımlar
|
- |
15) |
• Final Sınavı |
- |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
|
3) |
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
|
4) |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
|
5) |
- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
6) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|