Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İngiliz Kültürü ve tarihi |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
2) |
Rönesans dönemi Batı kültürü |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
3) |
Endüstri çağı ve İngiliz Toplumu |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
4) |
İngilizcenin uluslararası dil olarak kullanımı Ortak dil olarak İngilizce ve İngilizcenin dünya üzerinde farklı kullanımları |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
5) |
İngiliz edebiyatı ve dilsel gelişimi |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
6) |
Dil ve kültür arasındaki ilişki ve dil öğretiminde rolü |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
7) |
Ara sınav |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
8) |
Modern Batı toplumlarında gelenekler ve dil |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
9) |
İngiliz toplumunda gelenekler ve dil |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
10) |
Doğu toplumları ve İngiliz toplumu |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
11) |
İngiliz kültürüne modern yaklaşımlar |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
12) |
Ders kitapları, edebi eserler, filmler, tv programları ve reklamlar gibi materyallerin incelenerek kültürel ögelerin değerlendirilmesi |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
13) |
Öğrenci sunumları |
Newman, G. (2000). The Rise of English Nationalism: A Cultural History, 1740-1830, Oxford
Bailey, R. (1991). Images of English, Cambridge
Urgan, M. (2006). History of English Literature, Yapıkredi
|
14) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
P1.Yabancı dili; bilgiye ulaşma, bilgiyi yazılı ve sözlü olarak paylaşma ve üretme düzeylerinde kullanabilme |
|
2) |
P2. İngilizce Öğretmenliği alanındaki kavram ve bilimsel yöntemleri değerlendirebilme, uygulayabilme ve yorumlayabilme |
|
3) |
P3. Öğrencilerin sosyal ve psikolojik özelliklerini belirlemek ve onların gelişimlerini desteklemek amacıyla uygun ölçme ve değerlendirme yöntemlerini etik ilkeler ışığında uygulayabilme ve raporlaştırabilme. |
|
4) |
P4. Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ("European Computer Driving Licence", Advanced Level). |
|
5) |
P5. Evrensel, yerel ve kültürel değerlerin korunması, insan ve hayvan hakları, çevre koruma konularında yeterli bilince sahip olma ve mevcut sorunları anlayıp çözümleyebilme. |
|
6) |
P6. Öğrencilerin, gelişim, öğrenme ve öğretimlerine yönelik kuram, ilke, yöntem ve teknikleri uygulayabilme |
|
7) |
P7. Eğitim programlarının geliştirilmesi ve değerlendirilmesine yönelik, ilke, kuram, yaklaşım ve teknikleri uygulayabilme |
|
8) |
P8. Çağdaş İngilizce öğretim metot, teknik ve teorilerini özümsemiş ve onları en iyi şekilde uygulayabilmek için gerekli bilgi ve becerilerle donanmış olma, bilimsel araştırma sürecini başarıyla gerçekleştirme. |
|
9) |
P9. Eğitim bilimlerinin temel alanlarını bilme ve eğitimsel gelişimi sağlamada gelişim ve öğrenme psikolojisi kuram ve yaklaşımlarından yararlanabilme |
|
10) |
P10. Dil becerilerini geliştirmek amacıyla materyal geliştirebilme, halihazırda materyalleri öğrenci seviye, ilgi ve öğrenme özelliklerine göre uyarlayabilme ve değerlendirme |
|