Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Öğrencilere dersi anlatımı
|
• Öğrencilerle tanışma |
2) |
• Kurumsal kimlik için logo oluşumu
• Logo oluşturma
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve farklı logoların çalışılması
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
3) |
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı hazırlama.
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı çalışmanın yapılması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve farklı logoların çalışılması
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
4) |
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı hazırlama.
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı çalışmanın yapılması. |
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi kurumsal kimlik elemanlarının tasarlanması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
5) |
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı hazırlama.
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı çalışmanın yapılması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi kurumsal kimlik elemanlarının tasarlanması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma |
6) |
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı hazırlama.
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı çalışmanın yapılması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi kurumsal kimlik elemanlarının tasarlanması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
7) |
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı hazırlama.
• 7 parçalık kurumsal kimlik tasarımı çalışmanın yapılması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi kurumsal kimlik elemanlarının tasarlanması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
8) |
• Vize : 7 parçalık kurumsal kimlik proje teslim etme
• Vize : Kurumsal kimlik proje teslimi
|
Vize : Kurumsal kimlik proje teslimi
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
9) |
• Kurumsal kimlik için 14 parçalık grafik tasarım öğelerinin tasarlanması.
• Kurumsal kimlik öğelerinin tasarlanması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve 14 parçalık kurumsal kimlik projenin yapılması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma |
10) |
• Kurumsal kimlik için 14 parçalık grafik tasarım öğelerinin tasarlanması.
• Kurumsal kimlik öğelerinin tasarlanması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve 14 parçalık kurumsal kimlik projenin yapılması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
11) |
• Kurumsal kimlik için 14 parçalık grafik tasarım öğelerinin tasarlanması.
• Kurumsal kimlik öğelerinin tasarlanması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve 14 parçalık kurumsal kimlik projenin yapılması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
12) |
• Kurumsal kimlik için 14 parçalık grafik tasarım öğelerinin tasarlanması.
• Kurumsal kimlik öğelerinin tasarlanması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve 14 parçalık kurumsal kimlik projenin yapılması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
13) |
• Kurumsal kimlik için 14 parçalık grafik tasarım öğelerinin tasarlanması.
• Kurumsal kimlik öğelerinin tasarlanması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve 14 parçalık kurumsal kimlik projenin yapılması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma |
14) |
• Kurumsal kimlik için 14 parçalık grafik tasarım öğelerinin tasarlanması.
• Kurumsal kimlik öğelerinin tasarlanması.
|
Bilgisayar, internet ortamını kullanarak fikir üretmesi ve 14 parçalık kurumsal kimlik projenin yapılması.
Sınıf içinde mac bilgisayarda çalışma
|
15) |
• Final proje teslimi
• Final sınavı proje teslimi
|
Öğrencinin 14 haftalık öğrendiği kazanımlarını içeren bilgisinin ürününü proje ile teslimi.
Tartışma yapılda ve yıl sonu değerlendirmesi yapıldı.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
-Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
3 |
1) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır. |
|
2) |
- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
3 |
3) |
- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
4) |
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
3 |
5) |
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma |
3 |
6) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır. |
|
7) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
10) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
11) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
12) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
13) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
14) |
Final |
|