Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Öğrenciler ambalaj tasarımını yapmak için beceri kazandırmak.
Ders Anahat tartışın, Öğretim tamamlandığını doğrulamak için
|
Ders Programı Tartışma
|
2) |
Öğrenciler ambalaj tasarımını yapmak için beceri kazandırmak.
Ambalaj tasarımı nedir:
Dersin anahattını tartışma, Öğretim tamamlandığını doğrulamak için
|
Ders içi uyguluma yapılması |
3) |
Sektör seçimi
3 farklı sektörün seçilmesi bunların malzemelerinin bilrlenmesi
Iki boyutta mantığını anlamak için
Teoride anlatılanları uygulamalı ders olarak bilgisayarda detaylarını öğrenmek.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
4) |
Sektör seçimi
3 farklı sektörün seçilmesi bunların malzemelerinin bilrlenmesi
Iki boyutta mantığını anlamak için
Teoride anlatılanları uygulamalı ders olarak bilgisayarda detaylarını öğrenmek.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
5) |
Sektör seçimi
3 farklı sektörün seçilmesi bunların malzemelerinin bilrlenmesi
Iki boyutta mantığını anlamak için
Teoride anlatılanları uygulamalı ders olara,k bilgisayarda detaylarını öğrenmek.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
6) |
3 farklı sektörün seçilmesi bunların malzemelerinin bilrlenmesi
Iki boyutta mantığını anlamak için
Teoride anlatılanları uygulamalı ders olarak bilgisayarda detaylarını öğrenmek.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
7) |
3 farklı sektörün seçilmesi bunların malzemelerinin bilrlenmesi
Iki boyutta mantığını anlamak için
Teoride anlatılanları uygulamalı ders olarak bilgisayarda detaylarını öğrenmek.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması. |
8) |
Ara sınav |
Ara sınav |
9) |
Ambalaj tasarımlarından birinin stant giydirmesi yapılması
Stand yapılması.
Masaüstü stand yapılması bunun için kullanılacak malzemelirin oluşturulması ve işlenmesi.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
10) |
Ambalaj tasarımlarından birinin stant giydirmesi yapılması
Stand yapılması.
Masaüstü stand yapılması bunun için kullanılacak malzemelirin oluşturulması ve işlenmesi.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
11) |
Ambalaj tasarımlarından birinin stant giydirmesi yapılması
Stand yapılması.
Masaüstü stand yapılması bunun için kullanılacak malzemelirin oluşturulması ve işlenmesi.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
12) |
Ambalaj tasarımlarından birinin stant giydirmesi yapılması
Stand yapılması.
Masaüstü stand yapılması bunun için kullanılacak malzemelirin oluşturulması ve işlenmesi.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
13) |
Ambalaj tasarımlarından birinin stant giydirmesi yapılması
Stand yapılması.
Masaüstü stand yapılması bunun için kullanılacak malzemelirin oluşturulması ve işlenmesi.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
14) |
Ambalaj tasarımlarından birinin stant giydirmesi yapılması
Stand yapılması.
Masaüstü stand yapılması bunun için kullanılacak malzemelirin oluşturulması ve işlenmesi.
|
Ders içi uygulumanın araştırılması.
|
15) |
FİNAL |
FİNAL |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
-Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
3 |
1) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır. |
|
2) |
- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
3 |
3) |
- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
4) |
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
3 |
5) |
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma |
3 |
6) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır. |
|
7) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
10) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
11) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
12) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
13) |
Üç dönem öğrendikleri kazanımları bir proje üreterek bilgi birikimlerini grafik sanatı olarak sunacaklardır.
They will present their knowledge as graphic art by producing a project with the achievements they have learned in three terms. |
|
14) |
Final |
|