Kentsel Dönüşüm (YL) (Tezsiz) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu: | KD529 | ||||||||
Ders İsmi: | Kentsel Dönüşümün Toplumsal Boyutu | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Bölüm Seçmeli | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | |||||||||
Dersin Koordinatörü: | Prof. Dr. NİHAT ENVER ULGER | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Öğr.Gör. ALPER ÇELİKEL |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | |
Dersin İçeriği: |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
Ders Notları / Kitaplar: | |
Diğer Kaynaklar: |
Ders Öğrenme Kazanımları | |||
---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||
1) Kentsel Dönüşüm kavramını tanımlar, mevzuat altyapısı ile kentsel gelişim sürecindeki ilişkiyi açıklamak. | |||
2) Projelerin katılım ve dağıtım değerlerinin nasıl tespit edildiğini gösteren Ülger Modeli’ni tanımak. | |||
3) Kentsel dönüşüm alanlarının belirlenmesi, gerekli projelendirme ve hazırlık çalışmalarına ilişkin iş akışını organize etmek. | |||
4) Kentsel dönüşümde mülkiyet değişimlerinin sosyo-ekonomik etkilerini anlamak. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Kentsel Dönüşüm kavramını tanımlar, mevzuat altyapısı ile kentsel gelişim sürecindeki ilişkiyi açıklamak. | |
2) | Projelerin katılım ve dağıtım değerlerinin nasıl tespit edildiğini gösteren Ülger Modeli’ni tanımak. | |
3) | Kentsel dönüşüm alanlarının belirlenmesi, gerekli projelendirme ve hazırlık çalışmalarına ilişkin iş akışını organize etmek. | |
4) | Kentsel dönüşümde mülkiyet değişimlerinin sosyo-ekonomik etkilerini anlamak. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Toplam | % | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % |