Dersin Amacı: |
Mağaza uygulaması dersinde öğrencilerin önceki derslerde edindikleri bilgi ve
becerileri kullanarak karmaşık bir sistemi, sistem bileşenini veya süreci tasarlamaları istenmektedir. Mağazada karşılaşılması muhtemel bir konunun araştırılması, incelenmesi ve canlandırılmasında,bölümün program çıktılarının karşılanmasının yanı sıra ekonomik hususlar, çevre
sorunları, sürdürülebilirlik, üretilebilirlik, etik, sağlık, güvenlik, sosyal ve politik
sorunlar gibi gerçekçi koşulları dikkate alarak çözüm önerileri getirilir.
|
Dersin İçeriği: |
• Optisyenlik alanındaki tüm bilgilerini analiz eder
• Eğitimi boyunca edindiği teorik, pratik ve kavramsal tüm bilgilerini tanımlar
• Optisyenlik alanında edindiği tüm teorik bilgilerini uygular.
• Mağazacılık sektöründe edindiği tecrübeleri arkadaşlarına aktarır.
• Optisyenlik alanında edindiği teorik bilgileri müşteriye doğru bir şekilde anlatmayı öğrenir.
|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
|
2) |
• Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Practice and observation |
3) |
• Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
|
4) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
5) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
6) |
• Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
7) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
8) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
9) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
10) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
11) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
12) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
13) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |
14) |
Öğrenciler bir grup oluşturarak yazdıkları senaryoyu sınıfta canlandırır. |
Uygulama ve gözlem |