İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (İngilizce) | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | SPOR001 | ||||||||
Ders İsmi: | Yüzme | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Üniversite/Yabancı Dil | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Öğr.Gör. HAKAN MORAY | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Öğr.Gör. HAKAN MORAY |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Bu derste öğrencilerimize yüzme branşının içeriği teknikleri ve uygulamaları öğretilmektedir. |
Dersin İçeriği: | • Yüzmenin temel stillerini kullanır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Dersin temel hedeflerinin anlatılması ve öğrenci görüşlerinin dinlenmesi | • Brooks M. (2011). Developing Swimmers. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
2) | Yüzmenin diğer bilimlerle ilişkisi | Edition, Human Kinetics, USA. |
3) | Serbest still öğrenimi | Brooks M. (2011). Developing Swimmers. 1th |
4) | Serbest still öğrenimi | Human Kinetics, USA. |
5) | Serbest still öğrenimi | Human Kinetics, USA. |
6) | Sırtüstü still öğrenimi | • Hannula D, Thornton N. (2012). The Swim Coaching Bible, Volume II, 2nd. Edition |
7) | Sırtüstü still öğrenimi | • Hannula D, Thornton N. (2012). The Swim Coaching Bible, Volume II, 2nd. Edition |
8) | Sırtüstü still öğrenimi | Human Kinetics, USA. |
9) | ARA SINAV | ARA SINAV |
10) | Kurbağalama still öğrenimi | • Hannula D, Thornton N. (2012). The Swim Coaching Bible, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA. |
11) | Kurbağalama still öğrenimi | • Brooks M. (2011). Developing Swimmers. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
12) | Kelebek still öğrenimi | • Hannula D, Thornton N. (2012). |
13) | Kelebek still öğrenimi | Human Kinetics, USA. |
14) | FİNAL | FİNAL |
Ders Notları / Kitaplar: | • Yüzmenin işlevini, amaçlarını, felsefesini tanımlar. |
Diğer Kaynaklar: | Defines the function, goals and philosophy of swimming. |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
1 |
2 |
||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||||
1) İç mimarlık alanında tasarım ve üretim yöntemlerinde kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir | |||||||
2) Sanatsal ve kültürel değerleri tasarım sürecinde kullanır | |||||||
3) İç mimarlık alanında malzeme ve üretim teknolojilerine ilişkin çağdaş bilgileri kullanır | |||||||
4) Tasarım sorunlarını, eleştirel bir bakış açısı ve analitik düşünerek, özgün çözümlere ulaştırma becerisine sahiptir | |||||||
5) Takım çalışmaları konusunda uyum ve etkinlik bilincine sahiptir | |||||||
6) Proje uygulamaları aşamasında üretime katılım ve mesleki deneyim gösterir | |||||||
7) Öğrenmenin önemini benimseyerek, bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkında sürekli kendini geliştirir | |||||||
8) Meslek etiği ve ilgili kanun, yönetmelikler hakkında bilgi ve bilinç sahibidir |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | İç mimarlık alanında tasarım ve üretim yöntemlerinde kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir | |
2) | Sanatsal ve kültürel değerleri tasarım sürecinde kullanır | |
3) | İç mimarlık alanında malzeme ve üretim teknolojilerine ilişkin çağdaş bilgileri kullanır | |
4) | Tasarım sorunlarını, eleştirel bir bakış açısı ve analitik düşünerek, özgün çözümlere ulaştırma becerisine sahiptir | |
5) | Takım çalışmaları konusunda uyum ve etkinlik bilincine sahiptir | |
6) | Proje uygulamaları aşamasında üretime katılım ve mesleki deneyim gösterir | |
7) | Öğrenmenin önemini benimseyerek, bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkında sürekli kendini geliştirir | |
8) | Meslek etiği ve ilgili kanun, yönetmelikler hakkında bilgi ve bilinç sahibidir |
Anlatım | |
Grup çalışması ve ödevi | |
Sosyal Faaliyet |
Sözlü sınav | |
Ödev | |
Uygulama | |
Bireysel Proje |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Final | 1 | % 60 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 13 | 39 |
Ara Sınavlar | 1 | 1 |
Final | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 41 |