Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Endurance training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
1) |
Explanation of the main objectives of the course and listening to the student opinions |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA. |
2) |
Relationship of fitness with other sciences |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
3) |
Strength training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
4) |
Strength training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
5) |
Endurance training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
6) |
Endurance training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
7) |
Speed training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
8) |
Speed training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
9) |
MIDTERM |
MIDTERM |
10) |
Agility training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, |
11) |
Agility training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, |
12) |
Continuity training in strength |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition |
13) |
Continuity training in strength |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition |
14) |
FINAL |
FINAL |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmaktadır. |
|
2) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilmekte ve alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmektedir. |
|
3) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etmektedirler. |
|
4) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmekte ve alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmektedirler.
|
|
5) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilmekte ve alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmektedirler. |
|