Spor Yönetimi (YL) (Tezli) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu: | SPOR500 | ||||||||
Ders İsmi: | Seminer | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu Ders | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi FERİDUN CEMAL ÖZÇAKIR | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Doç. Dr. EDİN GÜÇLÜ SÖZER |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Öğrencilerin bilişim alanı kapsamında belirli bir konu doğrultusunda problem tanımlayabilmesi ve problemin çözümüne yönelik seminer niteliğinde çalışma yapmalarını sağlamaktır. |
Dersin İçeriği: | Öğrenci danışmanın önderliğinde; seçip hazırladığı semineri dönem sonunda bitirme projesi halinde sunar. Seminer konusu önerileri; seminer konusu seçimi; seminer süreçlerini ve zaman yönetiminin hazırlanması; proje yazımına geçiş; seminer hazırlama; seminer sunumu. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Bilimsel Araştırmanın Temelleri. Bilgi, Bilim ve Bilimsel Yöntem. | |
2) | Araştırma Konusunu (Problemi) Tanımlama, Amaç, Literatür (Alanyazın) Taraması, Amaç, Yöntem (Model ve Metot Belirleme), Önem, Sınırlılıklar, Tanımlar, Aşırmacılık Kavramı. | |
3) | Araştırma Konusu ve Problemine Karar Verme, Çalışmaya Fiilen Başlama. | |
4) | Öğrencilerin Bireysel Seminer Hazırlığı | |
5) | Öğrencilerin Bireysel Seminer Hazırlığı | |
6) | Öğrencilerin Seminer Çalışmasında Yaptıkları Literatür (AlanYazın) Taraması Çalışmalarının Değerlendirme | |
7) | Öğrencilerin Bireysel Seminer Hazırlığı | |
8) | Öğrenci Seminer Hazırlığının Ara Değerlendirmesi | |
9) | Öğrencilerin Bireysel Seminer Hazırlığı | |
10) | Öğrencilerin Bireysel Seminer Hazırlığı | |
11) | Geliştirilen Modelin Ara Değerlendirmesi | |
12) | Öğrencilerin Bireysel Seminer Hazırlığı | |
13) | Öğrencilerin Bireysel Seminer Hazırlığı | |
15) | Seminer Sunumu - Final Değerlendirmesi |
Ders Notları / Kitaplar: | Fundamentals of Project Management, Joseph Heagney, USA, 2012 |
Diğer Kaynaklar: | The Project Management Book, Richard Newton,Financial Times,2013 |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
---|---|---|
Program Kazanımları |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |
Alan Çalışması | |
Akran Değerlendirmesi | |
Bireysel çalışma ve ödevi | |
Problem Çözme | |
Proje Hazırlama | |
Seminer |
Bireysel Proje | |
Sunum | |
Raporlama | |
Tez Sunma |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Seminer | 1 | % 50 |
Final | 1 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Laboratuvar | 12 | 2 | 24 |
Uygulama | 12 | 3 | 36 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 13 | 2 | 26 |
Sunum / Seminer | 1 | 40 | 40 |
Ara Juri | 1 | 3 | 3 |
Rapor Teslimi | 1 | 20 | 20 |
Juri | 1 | 3 | 3 |
Final | 1 | 3 | 3 |
Toplam İş Yükü | 197 |