Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (YL) (Tezsiz) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu: | FTR501 | ||||||||
Ders İsmi: | Seminer | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu Ders | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. EMİNE ATICI | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Doç. Dr. EMİNE ATICI |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Bu dersin sonunda öğrenciler: • Fizyoterapi ve rehabilitasyonla ilgili herhangi bir konuda ilgili literatur taramasini yapabilir. • Secilen bir konuda kapsamli sunum yapabilme yetenegini kazanabilir. |
Dersin İçeriği: | Omuz problemleri ve rehabilitasyonu Diz problemleri ve rehabilitasyonu Kalça problemleri ve rehabilitasyonu |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Omuz problemleri ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
2) | Omuz problemleri ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
3) | Diz problemleri ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
4) | Diz problemleri ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
5) | Nörolojik rehabilitasyon | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
6) | Nörolojik rehabilitasyon | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
7) | Omuz problemleri ve rehabilitasyonu Diz problemleri ve rehabilitasyonu Nörolojik rehabilitasyon | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
8) | Kalça Protezleri ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
9) | Kalça Protezleri ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
10) | Bel ağrısı ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
11) | Bel ağrısı ve rehabilitasyonu | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
12) | hasta olguları üzerine tartışma | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
13) | Vaka çalışması | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
14) | vaka çalışması | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
15) | Final sınavı | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
Ders Notları / Kitaplar: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
Diğer Kaynaklar: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
---|---|---|
Program Kazanımları |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |
Ödev | |
Seminer |
Sunum | |
Raporlama |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Sunum | 1 | % 20 |
Projeler | 1 | % 40 |
Final | 1 | % 40 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 60 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 40 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 16 | 128 |
Uygulama | 16 | 128 |
Sunum / Seminer | 16 | 80 |
Final | 16 | 80 |
Toplam İş Yükü | 416 |