Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hücre fizyolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
1) |
|
|
2) |
Stres fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
3) |
Şokun fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
4) |
Ağrı fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
5) |
Solunum sistemi fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
6) |
Kalbin Yapısı ve Fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
7) |
Dolaşım sistemi fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
8) |
Sindirim sistemi fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
9) |
Endokrin sistem fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
10) |
Bağışıklık sistemi fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
11) |
Üriner sistem fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
12) |
Üriner sistem fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
13) |
Sinir sistemi fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
14) |
Sinir sistemi fizyopatolojisi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
15) |
Dersin genel değerlendirmesi |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
16) |
Final sınavı |
Guyton A.C. Tıbbi Fizyoloji. Cilt 1, 7. Baskı, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, 1989. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Hemşirelik lisans düzeyi yeterliklerine sahip aynı veya farklı bir alanda uzmanlık düzeyinde bilgilerini geliştirebilme ve derinleştirebilmek |
5 |
2) |
İlişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilmek |
4 |
3) |
Sağlık alanında sorunların tanımlanmasına ve çözümüne yönelik planlanmış bir bilimsel araştırmayı yürütebilmek |
5 |
4) |
Sosyolojik bakış açısı ile toplumsal olayları eleştirel olarak inceleyebilmek, geliştirebilme, kaynakları harekete geçirebilme, sektörlerarası işbirliği yapabilmek |
5 |
6) |
Atravmatik bakım, bütüncül bakım, aile merkezli bakım ve çocuğun bireyselliğini göz önüne alarak yasal ve etik ilkeler doğrultusunda primer, sekonder ve tersiyer düzeyde bakım verebilme becerisini göstermek |
5 |
7) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleme ve bu değerleri öğretme |
5 |
8) |
Alanı ile ilgili bir sağlık sorununa çözüm bulabilme, hasta bakımı planlayabilme. |
5 |